Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg veit jeg har gjort noe jeg ikke skulle gjort, men nå er det gjort og det er ikke derfor jeg skriver her...

Jeg trenger litt hjelp, vet ikke hva jeg skal gjøre!

Jeg så på samboerens mobil for litt siden, skulle se på bildene han tok da vi var hos mine foreldre forrige helg, og fant puppebilde (ikke mine) som han har fått på Snapchat. (Fant også bilde av han nedenunder, som jeg misstenkte han har sendt, igjen, ikke til meg)

I kveld er han hos noen på jobben for å se på fotballkamp, og jeg klarte ikke dy meg, gikk inn på FB og så på meldingene hans.

Der fant jeg meldinger fra og til ei jente han jobbet med i sin tidligere jobb, der det kom frem at det er de som har sendt bilder til hverandre, og det har tydeligvis vært fler enn de jeg så!

Der hadde han også spurt om når hun var tilbake (hun studerer i utlandet) og har på forskjellige spørsmål fra henne, om oss, svart henne at "vi bor sammen fordi det er praktisk og det er dyrt å bo alene" "du er perfekt beskrivelse på jenter jeg liker" "du er vakker" o.s.v...

Han sier tydelig at han liker henne og lignende!

Hva skal jeg gjøre nå?

Jeg er drit forbanna! Samtidig som jeg vet at jeg har krysset en grense ved å sjekke FBen hans.

Jeg vil konfrontere han, men hvem er værst, han som sender og mottar nakenbilder og sjekker opp andre jenter, eller jeg som snoker i privatlivet hans? Er det "gret" at jeg sjekka FB etter bildene jeg fant?

Hva ville du ha gjort nå hvis du var meg? Trenger råd!

(Vi har vært sammen i 5år, bodd sammen i 4, har prøvd å få barn i 2)

Skrevet

Jeg hadde gått fra ham for lenge siden..dere har ikke vært sammen så lenge engang, tenk hvordan det blir senere og med barn!

Det er jo bare meg, jeg tilgir ikke sånne ting.

Skrevet

Det du har gjort kontra hva han har gjort er småtteri, han har tydelig vist hvilken drittsekk han er. De sender nakenbilder til hverandre og det er jo et tegn på at han kommer til å være utro mot deg, er bare et tidsspørsmål om når. Hadde dumpet han tvert, han er ikke verdt å satse på videre.

Skrevet

Stikk for Guds skyld, FØR dere får barn. Det er dårlig ide å bringe barn inn i en slik setting.....

Skrevet

Enig med de over meg. Er nok best og avslutte dette forholdet selv om jeg forstår det er tungt.

Han er ingenting og samle på, og har tydeligvis null respekt for deg.

Lykke til!

Skrevet

Det der er ikke lett. Men det blir nok ikke bedre. Synes ikke det er så galt at du har sjekket. Du hadde vel en mistanke da. For en idiot! Han fortjener deg ikke og det blir han å skjønne når han har mistet deg! Så synd for han! Vær sterk og walk away :) lykke til....

Skrevet

Jeg ville flyttet fra han med en gang. Du kan tydeligvis ikke stole på han, og det kommer ikke til å forandre seg. Flaks du fant det ut.

Skrevet

Har opplevd akkurat det samme, jeg sjekket mailen hans bak hans rygg fordi jeg hadde en gnagende følelse av at ikke alt var som det skulle. Vi hadde vært sammen i 5 år, forlovet i 1 år og prøvd å få barn i 1 år.

Jeg kastet han på dør på dagen, det var forferdelig vondt og hardt de første mnd, men etterhvert innså jeg at det var for det beste! Etter 1 år ble jeg sammen med en fantastisk mann, vi har vært sammen i 3 år og har to herlige barn sammen <3 og jeg angrer ikke et sekund på den beslutningen jeg tok da!

Det skal og nevnes at hun min x dreiv med på den tiden ble gravid mens han var utro, så på et eller annet tidspunkt måtte han ha fortalt meg det selv!

Skrevet

Ja. Du krysset en grense ved å sjekke mobil og FB.

Men han har krysset en MYE større grense ved å engasjere seg følelsesmessig med en annen dame.

Ikke finn på å få barn med han nå ihvertfall!

Selv ville jeg gjort det slutt, da tilliten er brutt på en svært graverende måte. Og når han også lirer av seg at forholdet deres kun er "praktisk", så sier det jo litt om engasjementet hans...

Skrevet

Jeg har ei nær venninne som havnet i lik situasjon. Hun valgte å konfrontere, krangle og tilslutt tilgi.

Hun oppdaget det samme igjen 6 mnd etterpå, konfronterte, kranglet og tilga for siste gang.

Når hun selv ble gravid, gikk han fra henne!!

Grusomt!

Gå mens du kan!

Finnes millioner av menn der ute og hvertfall en du kan treffe som er oppriktig glad i deg! Kommer til å bli tøft!

Men tror ikke du vil angre!

Skrevet

Jeg ville gått ifra han!!Mye bredere å gjøre dette FØR dere for barn! Om jeg hadde funnet puppebilder på mannens mobil hadde jeg også sjekket FB hans..Det der at han skrev :"Vi bor sammen fordi det er praktisk,og dyrt og bo alene" reagerer jeg veldig på! Da viser han tydelig hvem han er! En drittsekk som jeg aldri (!!!) hadde klart å leve sammen med..

Skrevet

Jeg tror at det skal mye til før man går til det skrittet å sjekke mobil. Du har nok hatt gode instinkter her, og de skal man ikke være redd for å følge om man føler noe er på gang. Og når du så finner sånt dritt på telefonen hans skal du selvfølgelig også sjekke FB, han skal være glad du ikke hev pc`en hans ut av vinduet!

Når du SÅ også har funnet verre dritt på FB, så blir det faktum at du har brutt "privatlivets fred" satt veeeldig i skyggen av de grensene han har gått over.

Ikke lev livet med en mann som tydeligvis ikke vet å sette pris på det han har. Du må sette deg selv høyere enn det. Her må du beskytte deg selv først.

Skrevet

Ja, du tråkket over en grense! Nå må du tenke deg hvordan du vil forholde deg til det. Hjelper det å konfrontere han om det? Hva vil du i så fall oppnå? At han legger seg flat og unnskylder seg? Er det i så fall godt nok til at du vil fortsette forholdet?

Dette er spørsmål som bare du kan svare men hvis JEG hadde funnet ut det du har gjort nå hadde jeg enten pakket sakene mine eller hans (alt ettersom hva som er best for deg) og fortalt han at: "Jeg har ikke tenkt til å være din bidragsholder, for du har selv sagt at vi bare bor sammen fordi det er mer økonomisk gunstig for deg til .... så dette anser jeg som slutt". Så hadde jeg gått videre. Det gjør sikkert veldig vondt nå men tenk hvor vondt det gjør om du sitter der med barn og han gjør det da. Da går det ikke bare utover deg heller. Nei, du må pleie deg selv fremover og finne en kjæreste det er verdt å satse på!

Skrevet

Trist situasjon du har kommet oppi..

Folk her er veldig klare på hva de ville gjort, men til syvende og sist er det jo ditt valg for det er du som vet hele situasjonen, deres forhold, dine tanker og følelser.

Men samtidig tenker jeg at det var godt at du fant ut av det før ett barn var inne i bildet.

Situasjonen kan jo være enklere for deg å løses uten å måtte tenke på ett lite barn i tillegg.

Jeg ville vurdert om denne typen god nok for meg? Og ikke minst om dette er en jeg ønsker å ha som far til mitt barn? Hva slags liv vil dere ha sammen? Kan du virkelig stole på han? Sjansen for utroskap og/eller at han forlater deg er jo veldig tilstede ettersom han skriver slik til en annen dame..

Jeg håper du finner ut av det, og at du lever godt med valget ditt:)

Skrevet

han sender bilder av utstyret sitt til en annen kvinne, hun sender til han.. han skriver at HUN er den PERFEKTE kvinnen for han, og at dere bare bor sammen pga økonomi... han har gått ut av dette forholdet for lenge siden... og bare er sammen med deg fordi det er økonomisk gunstig... det ville ikke jeg kalt et forhold.. men nå er det du som må leve med den avgjørelsen du tar, altså. enten kaste ræva hannes ut på fortauet, eller ta en real oppvask, men fortsette i lag..  det er det kun du som kan bestemme deg for, for det er du som må leve med /uten han...

lykke til uansett. du fortjener bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...