Spire nr.2 <3 Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Forrige gang fortalte vi det til kommende besteforeldre i uke 8! Resten av familien, slekt og venner i uke 12. Den gang hadde jeg "noenlunde flat mage" før graviditeten, og jeg merket raskt at jeg ble oppblåst og det var før uke 12. Men synlig gravid var jeg nok ikke før i uke 15-16-17 tror jeg.. Denne gangen er det noe helt annet, som det som oftest er med nr 2! Magen blåste seg ut i uke 8, og jeg er nå 10+3 og sliter med å holde magen skjult!! Det er flere som ikke klarer å la være å stirre,og det er nesten litt flaut siden jeg ser det så godt, men kan ikke si noe..så de får bare tro jeg er smålubben litt over en uke til Da får kommende storebror, besteforeldre og familien vite Så kommer venner litt etter litt som det passer seg..
Tresøtesmå141517 Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 Besteforeldre og lederen på jobb fikk vite et i uke 5, resten har jeg tenkt å vente til nærmere uke 12.. Mulig jeg forteller det snart til nærmeste venninne, siden min kjære ikke klarte å holde munn ovenfor kompisen
HH80 Skrevet 8. juni 2013 #4 Skrevet 8. juni 2013 Alle på jobben vet det pga type jobb jeg har .... Nære venninner og fam vet det også : ) er 10+1 idag .... Resten av verden kan få vite det etter ul i uke 12 : ))
Gjest usababy Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 Alle fikk vite det da jeg testa positivt. Vi har ventet halvannet år på dette, og er så glade! Ser ingen som helst grunn til å skjule det for noen. Syns det er moro å fortelle den glade nyheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå