granatepla Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Jeg sitter og ser på reprisen av Kongsvik Ungdomsskole, og der heter assistenten til rektoren Lisen. Hva syns dere om det navnet? Jeg er litt både og..
Castho Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Jeg liker Lissen men uttales det LI-SEN så synes jeg det høres mer utt som ett etternavn. Lissen er søtt og kult!
granatepla Skrevet 7. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2013 Jeg tenker på den boka som jeg leste da jeg var liten, Lisen får ikke sove :-) litt koselig egentlig.. Jeg uttaler det også Li-sen :-)
sommertiara Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 Liker ikke, høres ut som et kjælenavn for meg.
NovemberBaby<3 Skrevet 8. juni 2013 #6 Skrevet 8. juni 2013 For meg er det kallenavn for Elisabeth. Men det går nok helt fint ann å hete bare Lisen og, er jo fint
Vannmann35 Skrevet 9. juni 2013 #8 Skrevet 9. juni 2013 Jeg sitter og ser på reprisen av Kongsvik Ungdomsskole, og der heter assistenten til rektoren Lisen. Hva syns dere om det navnet? Jeg er litt både og.. Synes det er kjempefint jeg :-) Husker jeg spurte om det her for en tid tilbake siden, men ble ganske nedstemt...
granatepla Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2013 Jeg liker det bedre og bedre jeg :-) nå mangler bare at spiren snart sitter ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå