Gå til innhold

Revurderer hele prøvingen!:-/ ?

Anbefalte innlegg

Jeg har i flere år bare gått å ventet på den dagen hvor mannen har vært klar for ett barn nr 3.

Og hvor utdannelse osv var i boks.

Nå er skole ferdig, de to andre er store, selvstendige. Så spiralen ble tatt ut, men nå er jeg usikker!

Jeg er usikker på om vi egentlig bør få en til?

Velter alt det trygge og stabile om vi får enda ett barn?

Deilig å endelig nyte egen tid.

Når venner snakker om små barnsperioden, kjenner jeg at jeg blir litt matt av hele tanken på å starte på nytt:-(

Snakket med mannen og han ville ha en til fordi jeg ville det, men om jeg var ferdig så var det helt greit for han :-/

Jeg vet jeg vil angre om vi ikke får det tredje barnet også, med åra..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144054998-revurderer-hele-pr%C3%B8vingen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååhhh lilleperlen!!! Jeg skjønner deg veldig godt. Men tenk tanken da!

Du kommer ALDRI til å angre på det barnet du fikk men du kan komme til å angre på det barnet du IKKE fikk. Og det må være sårt! Tenl deg nøye om.kun du og din mann som kan vite dette!!

Masse lykke til med valget. Hadde håpet vi to skulle få spirer denne mnd ;)

Uff ja det er vanskelig!

Sikkert sommer og frihet som får tankene over på noe annet!

Var jo dette jeg ønsket i 4 år også stopper det nå? Redselen for at alt ikke går like bra denne gangen siden vi har vært så heldige å få to flotte, snille barn.

Vi har lagt aksjer for denne mnd, så mulighetene for en graviditet er absolutt til stede. Men har ingen følelse av at det vil klaffe!

Eg er litt usikker, har endelig fått sambo med på å begynne å prøve i juli/aug, etter flere måneder med mas ;) . Men kjenner det er litt bra å ha ei stor jente (6 år) å være ferdig med nattevåk ol. Er og litt avslappende (missforrstå meg rett) å ha barnefri annen hver helg.

Men veit at eg kommer til å angre en dag om eg ikkje får eit barn til. Kanskje det bare er kalde føtter?

Han har ikke barn fra før.

Annonse

Gjest Thunder Road

Følte det på samme måte jeg også da vi prøvde. Til og med da jeg var gravid med nummer tre tenkte jeg litt "hva har vi gjort?!" Det ble 7 år mellom nr 2 og 3, o minste er snart 5 mnd nå. Har ikke angret et sekund!! Synes det er helt fantastisk med baby igjen, hadde jeg ikke trodd ;) Nå vil vi til og med snart starte prøvingen på nummer 4 :D

Nr. 4 ja:) ja plutselig blir man bitt av basillen;)

Er nok kalde føtter ja.

Vet jeg vil bli super glad ved en ny graviditet, vet jeg blir glad i ny baby!

Det er tiden FØR alt det her som får meg til å tenke!

Ting er så deilig nå!:)

Vil bli 6 år mellom 2 og 3 Evt om jeg blir gravid nå.

• 2 uker senere...

Jeg ventet også flere år på at mannen skulle bli klar for nr 3. Vi er nå midt i 30-åra og jeg er halvveis med nr 3 :) Og ja, da jeg faktisk ble gravid tenkte vi mye på "hva har vi gjort... " De to andre vil være 7 og 9,5 når nr 3 kommer, så det er å begynne på nytt med små barn og våkenetter og slikt. Men uansett blir det ikke som å ha tre små samtidig. Søsknene klarer seg mye selv og kan også være en ressurs for den yngste. Gleder oss nå til å bli foreldre igjen og søsknene gleder seg også. Morsomt med så store barn som var med på ultralyd og håper på å få kjenne spark snart, siden jeg har kjent det lenge :) Det er bare du og mannen som kan ta denne avgjørelsen. Jeg angrer ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...