Begemotik Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #26 Skrevet 10. juni 2013 Da er det noe nytt igjen. Vi fikk beskjed at et forsøk er innsetting av egg som ble tatt ut på samme uttak. Jeg blir gal.
Bare meg123 Skrevet 11. juni 2013 #27 Skrevet 11. juni 2013 Trodde ikke Helfo dekket noe som helst jeg,så lenge det ikke er gjort i Norge?!? Da har i så fall jeg misforstått hele greia...har selv 6 forsøk bak meg i Danmark,men alle uten medisiner,så derfor jeg ikke har satt meg inn i det! Håper uansett dette ordner seg for dere.Vondt når en i itllegg skal slåss med noen for å få gjennom noe!
Lovise83 Skrevet 11. juni 2013 #28 Skrevet 11. juni 2013 Jeg skal igang med 3. forsøk i august! Det er det siste jeg får noe dekka på! Det første forsøket kom medesinene på ca. 14000, og på det andre ca. 11000! Da fikk vi igjen 10000, så får vi igjen alt for med. nå på det siste! Går det ikke denne gangen, tenker vi fortsette i danmark! (hører til haugesund fertilitetssenter nå) men de neste får vi ingentig dekka! Er kun de 3 første har alltid jeg hørt!
Begemotik Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #29 Skrevet 11. juni 2013 Er det noe forskjell om det har vært en innsetting eller ikke?
Lovise83 Skrevet 12. juni 2013 #30 Skrevet 12. juni 2013 Si det...! Er ikke sikker! Kjenner noen som fikk 4 forsøk, pga at ingen ble befruktet! Det ble ikke regnet som forsøk siden det ble avbrutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå