Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Er det flere her inne som kikker på vogner, bilseter, diverse annet utstyr ?

Er inne på diverse nettsider å kikker på babytøy ? Og som virkelig setter seg inn i hva som er bra utstyr og hva som er dårlig ?

Eller er det bare jeg som lengter og virkelig vil ha denne babyen og vil begynne å kjøpe inn utstyr og ordne et barnerom..

Det blir bare verre og verre og de siste månedene har jeg til og med begynt å strikke diverse babytøy i nøytrale farger. Heldigvis har jeg en støttende mann som backer meg opp og som sier at vi aldri kommer til å gi opp og at før eller senere blir det vår tur.

Idag er jeg på rd 10 og går virkelig og kjenner etter menssymptomer. Er på toalettet veldig ofte for å se på papiret om det går feil vei.

Ikke for å klage eller stresse noen andre, men idag er bare en dag jeg sitter alene med mine tanker og tenker for mye.

Ha en fin fredag videre alle sammen og god helg. Lykke til med uansett hvor dere er i løypa :)

Endret av Hubro :)
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144054946-vindusshopping-av-babyutstyr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har et halvferdig babyteppe, en babysokk og garn til den andre, 1 vugge og skanner gjennom alle undersøkelser av vogner, bilstoler osv for ikke å snakke om reklamen som kommer i postkassen.

Mannen min og jeg har tilogmed diskutert hvor kroken til sjalet som de legger barna i om dagen når de skal sove på Sri Lanka, skal være i taket og om vi skal ha både i stua og på soverommet.

Vi ser på priser for peisgrind og trappegrind og skjuler det bak at det kommer så mange nieser og nevøer på besøk. Vært på bilbutikker for å sjekke ut hva slags bil vi må for å få plass til bilstolen :rolleyes:

Tror ikke vi er de eneste, Hubro ;)

Du er ikke alene :) Jeg også lengtet veldig masse. Jeg satte meg skikkelig inn i alt med vogn osv- fordelen var at jeg visste veldig hva jeg ville ha og hva jeg ikke ville ha, når dagen kom ;) Jeg strikka også masse søte plagg i årevis før det ble klaff- noe ble gitt vekk og noe sparte jeg...og en vakker dag fikk jeg bruk for det :) Det gjør nok du også ;) Håper jeg får bruk for det igjen nå...rd 7 på potensiell lillesøster/bror ;)

He he, du er ikke alene nei!! Jeg kikker stadig på nett etter fine vogner, sprinkelsenger, bilstoler mm. Drømmer i vei :P

For ikke å snakke om når jeg skal kjøpe babyklær i gave til venninner/familie som har fått barn- da drømmer jeg at det er min egen baby jeg skal handle til :)

En vakker dag håper jeg det blir en realitet for oss alle som drømmer og ønsker! :wub:

Du er ikke alene :P Jeg har alt klart i hodet over hva vi skal ha av babyutstyr, babyklær. Til og med babynavn. Mannen er veeeeldig lite intr. i å snakke om slike ting da jeg vil bli knust hvis vi ikke lykkes.

Jeg ville starte på babyteppet for over et år siden, men har fått beskjed om å vente.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...