Gå til innhold

Hvilken trille har dere - og er dere fornøyd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt omtrent alle triller som finnes, nesten da ;) Så bare spør om det er noen du vurderer.

Til et så lite barn ville jeg valgt en trille som er vendt mot den som triller, favoritten da er bugaboo bee.

Har ikke hatt den så vet ikke om den er noe god men akta graco har også en vendbar variant som heter fusio. Kryr ikke akkurat av vendbare triller desverre...

Skulle du alikevel velge en fremovervendt trille så er babyjogger city mini min (og mange andres) favoritt.

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Jeg har hatt omtrent alle triller som finnes, nesten da ;) Så bare spør om det er noen du vurderer.

Til et så lite barn ville jeg valgt en trille som er vendt mot den som triller, favoritten da er bugaboo bee.

Har ikke hatt den så vet ikke om den er noe god men akta graco har også en vendbar variant som heter fusio. Kryr ikke akkurat av vendbare triller desverre...

Skulle du alikevel velge en fremovervendt trille så er babyjogger city mini min (og mange andres) favoritt.

Jeg vurderer å kjøpe 4me London eller Paris. De ble anbefalt i min lokale barnevognbutikk og hadde en ok pris.

Vi satser på å bruke sportsvogna å lenge mini trenger vogn, så trillen blir bare til reiser og småturer på kjøpesenter o.l.

Har du noen erfaring fra disse?

Jeg vurderer å kjøpe 4me London eller Paris. De ble anbefalt i min lokale barnevognbutikk og hadde en ok pris.

Vi satser på å bruke sportsvogna å lenge mini trenger vogn, så trillen blir bare til reiser og småturer på kjøpesenter o.l.

Har du noen erfaring fra disse?

Ingen erfaring med noen av de, paris finner jeg ikke på nett heller? Har hatt en noen triller lignende london, grusomt spør du meg... Men så orker jeg ikke sånne delte krokhåndtak og små dobble hjul. Liker å trille komfortabel vogn og at barnet har en god vogn som skjermer mot sol og inntrykk samt er god å sove i, både på korte turer og ihvertfall på ferie. Triller jo utrolig mye når vi er på ferie.

Men smak og behag!

Skal du haen billig trille så anbefaler jeg heller 4me fusion, av de 4me trillene jeg har prøvd så har denne vært den beste. kjøp gjerne en ekstra solskjerm for de har elendige kalesjer. Husk at med barnevogn som med alt annet så får man hva man betaler for :)

Endret av EnBlå&ToRosa

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...