Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal jeg :)  Håper ikke dette blir en reprise av sist, da hadde jeg blødning og treeeeeg Hcg stigning i flere uker og gikk bare å ventet på å "bli ferdig" med det, ikke kunne de finne ut om det var ex.u eller SA heller! Så her tar vi ingenting for gitt før vi er på fødestua tror jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med positiv Inga85! :D Jeg har testet ja, men helt blendahvitt! =( Så nå venter jeg bare på mensen så jeg kan komme i gang med en ny pp! :D

Skrevet

Tusen takk!! Kjipt med blendatest, men på en måte føler jeg det er litt "lettere" å takle på sommeren, så får man heller trøste seg med  et glass vin på varme sommerkvelder, og satse på en produktiv sensommer/høst :)

Skrevet

:) Ja det er sant.. Og foreløbig er en graviditet så uvirkelig for meg at jeg jeg ikke forventer to streker engang! :P hehe..

Skrevet

Tantebesøk... hopper videre til ikm uke 31

Skrevet

Gratulerer med positiv test Inga85!! :)

Skrevet

Tantebesøk... hopper videre til ikm uke 31

Kommer nok snart etter! ;)

Skrevet

Gratulerer Inga85 :)

Ikm i dag, ingen tegn til tr enda. Men den kommer nok. Har mista trua på alt annet ;)

Skrevet

Tok en test i går kveld. Først var den negativ så jeg la den fra meg og tok et bad. 10 minutt senere kikket jeg på den igjen og kunne da skimte en svak svak svak strek. Måtte spørre samboer om han kunne se den også, og det gjorde han men vi måtte myse litt for å se den. Det var godt innefor gyldighetstiden på 30 minutter fra avlagt prøve. Så da er jeg like usikker som før jeg tok testen. Venter mens i dag, så da får vi bare smøre oss med tålmodighet.

Skrevet

Det er veldig spennende å følge med på dere jenter! Det er mange med ikm i dag og i morgen :)

Skrevet

Tr kom idag :/ får komme mg over til IKM 31 jg også! Lykke til dere andre :)

Skrevet

Tr kom idag :/ får komme mg over til IKM 31 jg også! Lykke til dere andre :)

Mensen kom her å ;-) Så vi sees i uke 31 :-)

Skrevet

Ikm i dag, men tanta lar vente på seg. Får ikke testet før i morgen da vi er bortreist. Har mensmurringer da, så tanta kommer nok med kværten som det så pent heter her nordpå:P

Får leve i håpet å lenge det varer. Gratulerer til de som har sett de to herlige strekene da:-D

Skrevet

ikm i går, men ingen tr :) Tror kanskje jeg hadde el noen dager senere enn jeg skulle, så da blir ikm til helga en gang kanskje. Tror kanskje jeg tar en test på lørdag hvis tr ikke dukker opp.

Skrevet

ikm i går, men ingen tr :) Tror kanskje jeg hadde el noen dager senere enn jeg skulle, så da blir ikm til helga en gang kanskje. Tror kanskje jeg tar en test på lørdag hvis tr ikke dukker opp.

Heier på deg Bambi ;)

Skrevet

Tanta kom her også. Men i juli ligger alt til rette for å lage baby ;) Gratulerer til dere med to streker! :D

Skrevet

Her har det ikke kommet noe tantebesøk så jeg begynner å mistenke at den ultrasvake streken på testen jeg tok her en kveld kanskje betyr at jeg kan være gravid. Kjøpt CB digital, så jeg får ta den i dag. Også første PP da...

Skrevet

Her har det ikke kommet noe tantebesøk så jeg begynner å mistenke at den ultrasvake streken på testen jeg tok her en kveld kanskje betyr at jeg kan være gravid. Kjøpt CB digital, så jeg får ta den i dag. Også første PP da...

Så spennende! Da er det jo en ganske stor mulighet for at du er gravid da :) Mange som får det til på første forsøk :) Lykke til med testingen! Hold oss oppdatert ;)

Skrevet

Cb digital var ganske klar. Jeg er gravid. Hjelpe meg, det gikk nesten litt for fort til at hodet mitt henger med.

Skrevet

Fantastisk! Gratulerer så mye lalina:-)

Skrevet

Gratulerer lalina!! :) så gøy! Håper jeg kan følge etter snart, ikm i går men ingen tante ;)

Skrevet

gratulerer lalina ;)

Skrevet

Tusen takk...er foreløpig litt skrekkslagene men glad også selvfølgelig :) håper du straks kommer etter bambi88 og selvfølgelig alle andre som må inn i en ny pp:)

Skrevet

Gratulerer så mye lalina :)

Skrevet

Gratulerer så mye Lalina og Inga!

Jeg får neste sjangse med IKM i uke 31 siden jeg har litt lang syklus.

Gråt litt i går etter mensen kom, for nå nærmer vi oss september hvor jeg egentlig skulle hatt termin. Har to venninner som får barn i september og ei nå i august, og det er så leit å ikke kunne følge dem lenger.

Statistisk blir de allerfleste gravide i løpet av fire prøveperioder, ikke sant? Krysser fingrene for at det skjer snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...