bambi-88 Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #51 Skrevet 26. juni 2013 9 dpo i dag, og fjerde dagen på rad med mensmurringer! Bruker aldri å ha mensmurringer eller smerter før første dag med tr! Litt kvalm de to siste dagene og.. håpe det er positivt Blir bra mnd for deg dette nå Ja, jeg håper jo det hvordan er ståa hos deg? Har du trua?
rasekatten Skrevet 26. juni 2013 #52 Skrevet 26. juni 2013 9 dpo i dag, og fjerde dagen på rad med mensmurringer! Bruker aldri å ha mensmurringer eller smerter før første dag med tr! Litt kvalm de to siste dagene og.. håpe det er positivt Blir bra mnd for deg dette nå Ja, jeg håper jo det hvordan er ståa hos deg? Har du trua? Ømme pupper og små kvalm, men sånn var det forrige mnd og. Så den trua er dårlig håper jo men.... Men hadde jo samme type 'smerter' som ved EL nå i noen dager, det har jeg ikke hatt før, fikk jo positiv EL test når jeg skulle ha, tok en EL test i går for moro, men den var negativ, men måtte bare sjekke, hehe... Men gidder nok ikke teste før onsdagen i tilfelle.
Januarmirakelet Skrevet 27. juni 2013 #53 Skrevet 27. juni 2013 9 dpo i dag, og fjerde dagen på rad med mensmurringer! Bruker aldri å ha mensmurringer eller smerter før første dag med tr! Litt kvalm de to siste dagene og.. håpe det er positivt Når jeg ble gravid med småen så hadde jeg samme symptomer som deg...skikkelige mensmurringer i dagevis:) fikk etterhvert også svært så ømme pupper og ble konstant tissatrengt:p Høres ut som du har fått full klaff:D men skal være forsiktig med å gratulere på forskudd;) Sitter her og kjenner på mine egne mensmurringer og håper inderlig at den IKKE kommer på en laaang stund
**Cayenne** Skrevet 27. juni 2013 #54 Skrevet 27. juni 2013 Etter at jeg begynte å prøve har jeg hatt mensmurringer hver mnd før ikm, men håper dere er gravide, da! 10 dpo i dag og faktisk ikke merket noe særlig murringer denne gang, så kanskje det har klaffet nå? Ømme pupper også, som vanlig. Hadde vært sååå herlig med marsbaby - jenta mi er født i mars, og det er bare en perfekt tid å få baby på De rekker å bli litt store før sommeren så man er ferdig med den mest slitsomme babytiden og kan kose seg skikkelig!
LittlePrincess Skrevet 27. juni 2013 #55 Skrevet 27. juni 2013 Etter at jeg begynte å prøve har jeg hatt mensmurringer hver mnd før ikm, men håper dere er gravide, da! 10 dpo i dag og faktisk ikke merket noe særlig murringer denne gang, så kanskje det har klaffet nå? Ømme pupper også, som vanlig. Hadde vært sååå herlig med marsbaby - jenta mi er født i mars, og det er bare en perfekt tid å få baby på De rekker å bli litt store før sommeren så man er ferdig med den mest slitsomme babytiden og kan kose seg skikkelig! Også 10 dpo i dag, og har ei jente født i mars, så håper også sååå veldig på klaff! Har murringer, så føler dessverre egentlig at tanta er på vei:(
bambi-88 Skrevet 27. juni 2013 Forfatter #56 Skrevet 27. juni 2013 Her tar jeg ingenting på forskudd, Januarmirakelet og Cayenne! eneste jeg vet er at noe er annerledes denne pp. Dette er faktisk 6. dagen (regnet feil i går) men mensmurringer, og i gårkveld var jeg så kvalm at ikke engang pepsi max frista (!!!) Hehe.. Men jeg stoler ikke på kroppen min nå, er jo ikke lenge siden MA'en, så det kan godt være at noe er forandret pga den. Har lyst å teste snart jeg Mars må være perfekt tid å få baby på ja! Greit at de en noen mnd når sommeren kommer når kommer du til å svi av første testen Cayenne?
rasekatten Skrevet 27. juni 2013 #57 Skrevet 27. juni 2013 Hadde vært gøy om det ble positiv på alle her, forrige ikm var det ingen som hadde det. Lykke til alle sammen
Lalina Skrevet 27. juni 2013 #58 Skrevet 27. juni 2013 dere som prøver på nr 2. Hvor stor aldersforskjell blir der på deres barn? Skulle det ha klaffet denne måneden for meg blir det ca 2 år og 2-3 måneder mellom nr 1 og nr 2
**Cayenne** Skrevet 27. juni 2013 #59 Skrevet 27. juni 2013 Hadde vært gøy om det ble positiv på alle her, forrige ikm var det ingen som hadde det. Lykke til alle sammen Da blir det alle denne gang! Svir nok av en test i morgen siden vi drar på ferie lørdag. Flere som blir med?
**Cayenne** Skrevet 27. juni 2013 #60 Skrevet 27. juni 2013 dere som prøver på nr 2. Hvor stor aldersforskjell blir der på deres barn? Skulle det ha klaffet denne måneden for meg blir det ca 2 år og 2-3 måneder mellom nr 1 og nr 2 Er 2 år og 2 mnd mellom nr en og to (perfekt) og blir isåfall 8 år mellom nr to og tre (perfekt)
rasekatten Skrevet 27. juni 2013 #61 Skrevet 27. juni 2013 dere som prøver på nr 2. Hvor stor aldersforskjell blir der på deres barn? Skulle det ha klaffet denne måneden for meg blir det ca 2 år og 2-3 måneder mellom nr 1 og nr 2 Prøver på nr 2 nå, vår er januar 11, og vi har prøvd siden mars i fjor.
rasekatten Skrevet 27. juni 2013 #62 Skrevet 27. juni 2013 Hadde vært gøy om det ble positiv på alle her, forrige ikm var det ingen som hadde det. Lykke til alle sammen Da blir det alle denne gang! Svir nok av en test i morgen siden vi drar på ferie lørdag. Flere som blir med? Har tenkt på og ta en i helga, men veit jeg bare blir skuffa. Så får se når jeg brenner av første.
bambi-88 Skrevet 27. juni 2013 Forfatter #63 Skrevet 27. juni 2013 Hadde vært gøy om det ble positiv på alle her, forrige ikm var det ingen som hadde det. Lykke til alle sammen Da blir det alle denne gang! Svir nok av en test i morgen siden vi drar på ferie lørdag. Flere som blir med? Har lyst å svi av en test i morgen jeg også skal ut med jobben i morgen. Kommer nok ikke til å drikke uansett da. (Er vel lurt å la vær så tett oppmot ikm??) Hvis den blir positiv er det jo absolutt ingen ting å vurdere en gang
Lalina Skrevet 27. juni 2013 #64 Skrevet 27. juni 2013 er også fristet til å teste fordi men jeg har klart å tøyle meg hittil. Mest fordi jeg er så drit nervøs. Jeg har jo gjort dette med viten og vilje men det er fortsatt en så stor greie dette med å få barn at jeg blir litt angstfylt. Men kanskje i dag eller i morgen blir dagen da jeg hopper i det:D
LittlePrincess Skrevet 27. juni 2013 #65 Skrevet 27. juni 2013 Om det klaffer blir det akkurat 2 år mellom nummer 1 og 2, skulle helst hatt de enda tettere:) ønsker meg i så fall nummer tre igjen veldig raskt:) drømme drømme!
rasekatten Skrevet 27. juni 2013 #66 Skrevet 27. juni 2013 Uff, dere får meg til og teste før, hehe.... Sett på den tabellen over stigning, så kanskje jeg skal prøve en doc morris i morgen. Fikk ikke positiv med første før jeg var 8 uker. Så jeg er nok av dem som ikke har stigning på evigheter. Men jeg tok ikke noe test etter 5 uker heller, for jeg gikk på pilla, så at den da var negativ var jo greit, hehe... Men den jeg fikk positiv så seint var ikke sterk akkurat.
Januarmirakelet Skrevet 27. juni 2013 #67 Skrevet 27. juni 2013 dere som prøver på nr 2. Hvor stor aldersforskjell blir der på deres barn? Skulle det ha klaffet denne måneden for meg blir det ca 2 år og 2-3 måneder mellom nr 1 og nr 2 Skulle det klaffe denne måneden så blir de 2 år og 2 mnd mellom dem...spennende:)
bambi-88 Skrevet 28. juni 2013 Forfatter #68 Skrevet 28. juni 2013 Noen som testet i dag?? Jeg klarte å la være jeg. Skal greie å vente til ikm denne gangen også
LittlePrincess Skrevet 28. juni 2013 #69 Skrevet 28. juni 2013 Uff, for en dag! Er 11dpo og testa i dag tidlig. Så en uuuultravak strek (nesten så jeg tror jeg innbilte meg det), og ble veldig glad. Men nå på jobb så har jeg begynt å blø!! Kan dette ha vært en kjemisk graviditet? Var så utrolig nedtur:(
rasekatten Skrevet 28. juni 2013 #70 Skrevet 28. juni 2013 Jeg testa ikke... Nesten så jeg lurer på om jeg skal teste i morgen, er skikkelig kvalm og uvel.... Var ikke dårlig med hun første, så er sikkert ikke noe....
Lalina Skrevet 28. juni 2013 #71 Skrevet 28. juni 2013 Jeg har heller ikke testet...tenkte å vente til vi går inn i helgen. Ville ikke teste på morgenen i dag for jeg kunne godt tenke meg å ha litt ro og fred til den oppgaven. Men i kveld, da ryker nok den første testen.
Jagoda Skrevet 28. juni 2013 #72 Skrevet 28. juni 2013 Har IKM 2. Juli:/ 2.pp vil noen skrive meg opp? krysser alt som går Ann for alle:)
rasekatten Skrevet 28. juni 2013 #73 Skrevet 28. juni 2013 *Mandag 01.07* Renate *Tirsdag 02.07* Bambi-88 Rasekatten Cayenne elibjo Jagoda *Onsdag 03.07* Januarmirakelet Serena1 Nordine Inga85 *Torsdag 04.07* Billamor *Fredag 05.07* *Lørdag 06.07* Mrs Rose Myrtille *Søndag 07.07*
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 28. juni 2013 #74 Skrevet 28. juni 2013 *Mandag 01.07* *Tirsdag 02.07* Bambi-88 Rasekatten Cayenne elibjo Jagoda *Onsdag 03.07* Januarmirakelet Serena1 Nordine Inga85 *Torsdag 04.07* Billamor *Fredag 05.07* *Lørdag 06.07* Mrs Rose Myrtille Renate *Søndag 07.07*
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 28. juni 2013 #75 Skrevet 28. juni 2013 Min EL denne måneden kom mye seinere enn planlagt og jeg har ingen tro på at det blir klaff denne gangen, for vi hadde minimalt med sex opp mot EL. Men muligheten er der. Til vanlig ville jeg nok testet allerede, men nå skal jeg la være og kjøpe test, og om mensen ikke er kommet til mandag 8. Juli skal jeg slå av en test
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå