NotACupcakeMom Skrevet 1. juli 2013 #101 Skrevet 1. juli 2013 Det skal jeg Håper ikke dette blir en reprise av sist, da hadde jeg blødning og treeeeeg Hcg stigning i flere uker og gikk bare å ventet på å "bli ferdig" med det, ikke kunne de finne ut om det var ex.u eller SA heller! Så her tar vi ingenting for gitt før vi er på fødestua tror jeg
Billamor Skrevet 1. juli 2013 #102 Skrevet 1. juli 2013 Gratulerer med positiv Inga85! Jeg har testet ja, men helt blendahvitt! =( Så nå venter jeg bare på mensen så jeg kan komme i gang med en ny pp!
NotACupcakeMom Skrevet 1. juli 2013 #103 Skrevet 1. juli 2013 Tusen takk!! Kjipt med blendatest, men på en måte føler jeg det er litt "lettere" å takle på sommeren, så får man heller trøste seg med et glass vin på varme sommerkvelder, og satse på en produktiv sensommer/høst
Billamor Skrevet 1. juli 2013 #104 Skrevet 1. juli 2013 Ja det er sant.. Og foreløbig er en graviditet så uvirkelig for meg at jeg jeg ikke forventer to streker engang! hehe..
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 1. juli 2013 #106 Skrevet 1. juli 2013 Gratulerer med positiv test Inga85!!
Billamor Skrevet 1. juli 2013 #107 Skrevet 1. juli 2013 Tantebesøk... hopper videre til ikm uke 31 Kommer nok snart etter!
bambi-88 Skrevet 2. juli 2013 Forfatter #108 Skrevet 2. juli 2013 Gratulerer Inga85 Ikm i dag, ingen tegn til tr enda. Men den kommer nok. Har mista trua på alt annet
Lalina Skrevet 2. juli 2013 #109 Skrevet 2. juli 2013 Tok en test i går kveld. Først var den negativ så jeg la den fra meg og tok et bad. 10 minutt senere kikket jeg på den igjen og kunne da skimte en svak svak svak strek. Måtte spørre samboer om han kunne se den også, og det gjorde han men vi måtte myse litt for å se den. Det var godt innefor gyldighetstiden på 30 minutter fra avlagt prøve. Så da er jeg like usikker som før jeg tok testen. Venter mens i dag, så da får vi bare smøre oss med tålmodighet.
Myrtille Skrevet 2. juli 2013 #110 Skrevet 2. juli 2013 Det er veldig spennende å følge med på dere jenter! Det er mange med ikm i dag og i morgen
Jagoda Skrevet 2. juli 2013 #111 Skrevet 2. juli 2013 Tr kom idag :/ får komme mg over til IKM 31 jg også! Lykke til dere andre
Billamor Skrevet 2. juli 2013 #112 Skrevet 2. juli 2013 Tr kom idag :/ får komme mg over til IKM 31 jg også! Lykke til dere andre Mensen kom her å ;-) Så vi sees i uke 31 :-)
Januarmirakelet Skrevet 2. juli 2013 #113 Skrevet 2. juli 2013 Ikm i dag, men tanta lar vente på seg. Får ikke testet før i morgen da vi er bortreist. Har mensmurringer da, så tanta kommer nok med kværten som det så pent heter her nordpå Får leve i håpet å lenge det varer. Gratulerer til de som har sett de to herlige strekene da:-D
bambi-88 Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #114 Skrevet 3. juli 2013 ikm i går, men ingen tr Tror kanskje jeg hadde el noen dager senere enn jeg skulle, så da blir ikm til helga en gang kanskje. Tror kanskje jeg tar en test på lørdag hvis tr ikke dukker opp.
rasekatten Skrevet 3. juli 2013 #115 Skrevet 3. juli 2013 ikm i går, men ingen tr Tror kanskje jeg hadde el noen dager senere enn jeg skulle, så da blir ikm til helga en gang kanskje. Tror kanskje jeg tar en test på lørdag hvis tr ikke dukker opp. Heier på deg Bambi
**Cayenne** Skrevet 3. juli 2013 #116 Skrevet 3. juli 2013 Tanta kom her også. Men i juli ligger alt til rette for å lage baby Gratulerer til dere med to streker!
Lalina Skrevet 3. juli 2013 #117 Skrevet 3. juli 2013 Her har det ikke kommet noe tantebesøk så jeg begynner å mistenke at den ultrasvake streken på testen jeg tok her en kveld kanskje betyr at jeg kan være gravid. Kjøpt CB digital, så jeg får ta den i dag. Også første PP da...
bambi-88 Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #118 Skrevet 3. juli 2013 Her har det ikke kommet noe tantebesøk så jeg begynner å mistenke at den ultrasvake streken på testen jeg tok her en kveld kanskje betyr at jeg kan være gravid. Kjøpt CB digital, så jeg får ta den i dag. Også første PP da... Så spennende! Da er det jo en ganske stor mulighet for at du er gravid da Mange som får det til på første forsøk Lykke til med testingen! Hold oss oppdatert
Lalina Skrevet 3. juli 2013 #119 Skrevet 3. juli 2013 Cb digital var ganske klar. Jeg er gravid. Hjelpe meg, det gikk nesten litt for fort til at hodet mitt henger med.
NotACupcakeMom Skrevet 3. juli 2013 #120 Skrevet 3. juli 2013 Fantastisk! Gratulerer så mye lalina:-)
bambi-88 Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #121 Skrevet 3. juli 2013 Gratulerer lalina!! så gøy! Håper jeg kan følge etter snart, ikm i går men ingen tante
Lalina Skrevet 3. juli 2013 #123 Skrevet 3. juli 2013 Tusen takk...er foreløpig litt skrekkslagene men glad også selvfølgelig håper du straks kommer etter bambi88 og selvfølgelig alle andre som må inn i en ny pp:)
Myrtille Skrevet 4. juli 2013 #125 Skrevet 4. juli 2013 Gratulerer så mye Lalina og Inga! Jeg får neste sjangse med IKM i uke 31 siden jeg har litt lang syklus. Gråt litt i går etter mensen kom, for nå nærmer vi oss september hvor jeg egentlig skulle hatt termin. Har to venninner som får barn i september og ei nå i august, og det er så leit å ikke kunne følge dem lenger. Statistisk blir de allerfleste gravide i løpet av fire prøveperioder, ikke sant? Krysser fingrene for at det skjer snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå