Gå til innhold

Erfaring med zalando?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Unngår av prinsipp den siden pga de teite reklamene.

Min søster handlet der og hun likte det heller ikke. Syntes prisene var for høye i forhold til kvalitet.

Hater reklamen selv, men er så sykt vanskelig å komme seg ut på skoshoping for tida, så jeg tenkte jeg skulle prøve.

Men hvis folket har dårlige erfaringer med de så vet jeg ikke om jeg gidder...

Kjøpte et par sko der for 4 uker sia,raske til å levere men de passet ikke så leverte de tilbake. De var litt trege på behandlingstiden av returen men ikke annet problem enn det. Prisen var bittelitt høyere sikkert pga gratis frakt.

Jeg har aldri prøvd, eneste jeg har hørt snakke om det er hun rebekka mæla som blogger.. hun hadde ikke noe positivt å si om de ihvertfall.. men jeg tror nok det er litt delte erfaringer.

tror du kan handle på nett fra dinsko.no.. ville heller gjort det.. (obs at de har sko fra skopunkten, som ikke er av beste kvalitet)

Har bestilt derfra 3-4 ganger, aldri noe problem. varene kommer raskt, max 5 dager etter bestilling. Du har 30 dager til å returnere. Det eneste som er litt pes, er at man må printe ut returskjema selv.Ringte kundeservice en gang, hyggelig og effektiv service Har god erfaring med Nelly.com også.

Annonse

Takk for tilbakemeldingene!

De skoene jeg har sett på, og vurderer kjøpe, er et kjent merke og prisen ligger på omtrentlig det samme som i butikkene. Så kvalitet og pris tenker jeg ikke så mye på i den forbindelse.

Det er meg det i forhold til leveringstid, evt retur osv.

Her i nord var det veldig treg levering, det tok flere uker å få varene. Og så måtte jeg printe ut returskjema. Og de lar en ikke bytte varer, man må få refundert utlegg og så legge inn ny bestilling, så det tok tid.. Kommer nok ikke til å bruke dem så mye hvis jeg ikke må.

Anonym poster: 275ce36b8267b1056778491f26a6aa9b

Rask levering, hvertfall:) men synes kvaliteten på varene er så som så... Har bestilt derfra to ganger, og begge gangene har det blitt problemer med returen. De ordner opp i det med en gang man ringer, men det skulle vært unødvendig å ringe de selv.

På omtrent samtlige plagg har størrelsene vært for store, og kvaliteten på klærne har skuffet meg.

Jeg har vært kjempefornøyd med kjøpene mine på Zalando, samme priser som i butikkene, innimellom noen gode tilbud. Kjappe til å levere, men som skrevet over litt extra bry med returen da du må inn å printe ut returlappen selv, men det var fort gjort.

Anonym poster: 3485fad4ca9f15d892744134c5510b11

Annonse

• 2 år senere...

Tenkte prøve zalando.

Noen som har handlet der? Funker det greit? Overholder de leveringstid og er det like lett å returnere varer gratis som de gir utrykk for?

Styr unna Zalando! Returnerte klær for 3500 kr og de sier dem ikke har mottatt varene. Fulgte alle instruksjoner nøye. Det har gått 10 dager. Er ikke vant til at det tar SÅ lang tid. Er en gammel rev i nettshopping.

Har handla mykje på zalando, både til ungane og meg, og returnert ting som ikkje passa fleire gonger.  Det tek litt tid før pengane er på konto, men det har alltid gått greit.  Det er varer av mange ulike merke, nokon billege og nokon dyre, og kvaliteten varierar nok, men eg har stort sett vore nøgd med det eg har kjøpt det.  Henta pakke med sko og klede seinast i dag :)

Tenkte prøve zalando.

Noen som har handlet der? Funker det greit? Overholder de leveringstid og er det like lett å returnere varer gratis som de gir utrykk for?

Styr unna Zalando! Returnerte klær for 3500 kr og de sier dem ikke har mottatt varene. Fulgte alle instruksjoner nøye. Det har gått 10 dager. Er ikke vant til at det tar SÅ lang tid. Er en gammel rev i nettshopping.

Zalando returnerer alltid pengene. Slapp av. De er seriøse.

Handler mye på zalando og er veldig fornøyd. Liker nettsiden godt, kan søke etter bare merket, farger eller størrelser. Liker også brukeromtalen på plaggene, kjøpte mange jeans av ukjent merke (for meg), og fikk god veiledning av andres erfaringer. Handlet for ca 15 000 der i høst (ny jobb med kleskode...) og returnerte varer for 5000. De kom inn etter ca 20 dager.

Anonymous poster hash: 13b68...4c6

Har handlet mye på zalando, og synes det fungerer bra! Aldri vært noe tull med hverken levering eller retur, men kan ta litt tid med begge deler. Anbefaler å velge faktura hvis det går, da slipper man å vente i 3-4 uker før man får pengene tilbake.

Anonymous poster hash: b56f3...2ae

Tenkte prøve zalando.

Etter 10 dager har ikke de rette registrert returen enda, så de snakker nok sant. De er trege på å registrere returer, men ellers helt supre. Du må iallfall vente 10 dager til, minst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...