MetteSK Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Føles veldig rart i grunn, fikk vår første sønn for nøyaktig 18 mnd siden og har ikke sett snurten av tanta i det hele tatt. har også brukt p-stav frem til i vinter men fikk utslett og tok den ut..Ammet frem til mai. i går kom en liten blødning, varte i en time. Har den siste uka begynt å lure på om ikke mensen skulle komme snart, ikke ammer jeg og ikke bruker jeg prevensjon. Pulsen økte også til over 80 i forrige uke så ja, jeg kjøpte en test. Da "blødningen" kom i går, tenkte jeg vel først at nå! kommer den...men nei...testen i dag tidlig var klar som et egg....positiv! Skal si det var en samboer som fikk mårrakaffen i halsen! Det vi nå er usikker på, er jo hvor langt på vei jeg er.. Flere som har blitt gravid på første eggløsning etter fødsel?
Spire nr.2 <3 Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Gratulerer så utrolig mye Kan tro det var en som fikk kaffen i halsen da ja..hehe... Lykke til
MetteSK Skrevet 7. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2013 Gratulerer så utrolig mye Kan tro det var en som fikk kaffen i halsen da ja..hehe... Lykke til Takk for det Er bare å begynne å glede seg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå