okt78 Skrevet 6. juni 2013 #1 Del Skrevet 6. juni 2013 Er det flere med lovfestet rett til bhg-plass som fortsatt ikke har fått noe tilbud? Begynner å bli stresset nå. Vet jo at kommunen oppfyller kravet så lenge de gir oss et tilbud i kommunen, men ikke reelt tilbud om reiseveien blir altfor lang.... Skal ikke ta bekymringene på forskudd, men er snart midten av juni... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babylovve Skrevet 3. august 2013 #2 Del Skrevet 3. august 2013 Vi er fortsatt uten tilbud. Fikk plass altfor langt unna her vi bor, 2 timer med buss 1 vei. Jeg har ikke lappen... Her vi bor er det 4 barnehager, den ene har plass til 90 barn. Så dette var kjipt!!!!! Gutten min blir 2 år. Fikk dere tilbud i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
okt78 Skrevet 7. august 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 7. august 2013 Vi er fortsatt uten tilbud. Fikk plass altfor langt unna her vi bor, 2 timer med buss 1 vei. Jeg har ikke lappen... Her vi bor er det 4 barnehager, den ene har plass til 90 barn. Så dette var kjipt!!!!! Gutten min blir 2 år. Fikk dere tilbud i sommer? Vi fikk tilbud til slutt.... helt i slutten av juni. Kan vel ikke si det er langt unna når dere fikk tilbud 2 timer unna med buss. Vi vil bruke ca 30 min med buss, så er jo overkommelig, men skulle ønsket det var muligheter i nærmiljøet.. Får håpe dere får plass snart også! Den nye bhg vår virker ihvertfall bra, med flinke og engasjerte voksne, så det er et godt utgangspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå