Gå til innhold

hvor mange dager har du igjen??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

132 dager igjen :) med tvillinger. Har ønsket keisersnitt så da blir det vel 3-4 uker før termin, så kanskje jeg har bare 100-105 dager igjen :)

jeg er også gravid med tvillinger, og ikke for å ta bort motet ditt, så utfører de ikke KS tidligere enn 37-38 med tvillinger, med mindre det foreligger medisinske grunner..

Jeg sier det ikke for å ta bort motet ditt, men for å forberede deg.

Jeg skal ha KS nå om 17 dager og da er jeg 38+0

Ja, og hvis man regner ut ifra at man går 41-42 uker gravid med 1 barn, så vil jo det si at det blir 3-4 uker før :) sånn tenker jeg på det:p

Skrevet

Har 116 dager igjen med nr 3, og er sliten allerede *sukk* Det er godt å tenke på at det er sistemann ;-)

Skrevet

Har 116 dager igjen med nr 3, og er sliten allerede *sukk* Det er godt å tenke på at det er sistemann ;-)

Er og sliten, men har jo mye å holde fingrene i ;) Uke 22 og nesten halvveis igjen og begynner bli lei vondter, bekkenløsning, halsbrann og alskens plager...

Skrevet

Er og sliten, men har jo mye å holde fingrene i ;) Uke 22 og nesten halvveis igjen og begynner bli lei vondter, bekkenløsning, halsbrann og alskens plager...

Hoh! Nr 6??? Cudos og kred i miljøet ass ;-) Skal vel egentlig bare knipe igjen sytpipa jeg da, kjenner jeg, men etter arbeidsuka så kollapser liksom kroppen i helga og jeg går rundt som en sur zombie. Våkner om natta av at bekkenet verker og så er det jo den evige tissinga :-S Så jeg tillater meg å syte litt allikevel. *gjesp* Nei, er vel på tide å gå og legge seg 8-)

Skrevet

Hoh! Nr 6??? Cudos og kred i miljøet ass ;-) Skal vel egentlig bare knipe igjen sytpipa jeg da, kjenner jeg, men etter arbeidsuka så kollapser liksom kroppen i helga og jeg går rundt som en sur zombie. Våkner om natta av at bekkenet verker og så er det jo den evige tissinga :-S Så jeg tillater meg å syte litt allikevel. *gjesp* Nei, er vel på tide å gå og legge seg 8-)

Det er et slit uansett om man venter nr 3 el 6. :P Lov å syte! :) Jeg er sykemeldt pga bekkenløsning så slipper jo den delen med jobb i tillegg... men har likevel mer enn nok jobb hjemme! Oppvaskmaskin/vaskemaskin går i ett, lager mat konstant, vasking av noe hver dag (som jeg IKKE skal bedrive, men MÅ likevel) ;) Er aldri arbeidsledig ;)

Skrevet

Det er et slit uansett om man venter nr 3 el 6. :P Lov å syte! :) Jeg er sykemeldt pga bekkenløsning så slipper jo den delen med jobb i tillegg... men har likevel mer enn nok jobb hjemme! Oppvaskmaskin/vaskemaskin går i ett, lager mat konstant, vasking av noe hver dag (som jeg IKKE skal bedrive, men MÅ likevel) ;) Er aldri arbeidsledig ;)

Akkurat i dag ønsker jeg meg 100% jeg også. Vi får se hva det blir til ved neste legebesøk :-P

Vaske gulv tar knekken på meg i alle fall. Ser at hushjelpen (dvs meg) ikke fungerer optimalt lenger, for å si det slik :-S Heldigvis vasker mannen klær og slikt da, så alt faller ikke på meg. De gulvene får bare være så lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...