Gå til innhold

panel plater/mdf plater

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan jeg lime de direkte på murvegg?

Fortsetter under...

Skrevet

Ja

Anonym poster: 09507cfec61b7b4c27e39f91e1028c60

Skrevet

Vi har alltid skrudd de fast i stendere. Litt skeptisk til å lime de fast...D er jo not og fjær så ser for meg at d da blir vanskelig å få de sammen. Men d kan hende andre mener d går bra;)

Skrevet

anonym nr 1, har du gjort det selv ? :)

Skrevet

Vi har gjort det, ikke noe problem:) Du får kjøpt et lim beregnet for akkurat det.

Skrevet

Vi har gjort det, ikke noe problem:) Du får kjøpt et lim beregnet for akkurat det.

leste et sted at det skal være litt "pusterom" mellom murvegg og plater pga treplatene er "levende" og vokser og krymper alt ettersom været er. har dere merket noe til dette ?

Annonse

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det fikk vi beskjed om at ikke var anbefalt. Lurere å sette opp stenderverk som er i vater og legge platene utenpå. Blir fort tett også

Skrevet

Nei, det har vi ikke merket noe til. Vi limte platene direkte på muren.

Skrevet

Eg ville hørt med butikken som du kjøper di i å gjøre som di anbefaler :) eg har alltid lært det skal være litt luft mellom pga det kan "slå" seg å bli mugg, speielt om muren underbakken. Men som sakt snakk med di i butikken :) evt ring en tømrer ;)

Anonym poster: ba55f6d039da0bbe461c7bdff7dda5b9

Skrevet

leste litt på maxbo.no og en hadde lagt inn samme spm som meg der. hun fikk til svar at det gikk fint, men at så lenge det ikke var i kjeller eller under bakke nivå. så da satser jeg på at det går :) og selvfølgelig hører der jeg skal handle platene. det er jo noe positivt med å bygge ut med lektere er jo at vi kan etter isolere så det ikke blir så lytt(er på barnerom)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...