Gå til innhold

Synes alltid at barnerommene på de husene som ligger ute for salg, er så pent innredet. Hvordan kan jeg også få slik "katalog-barnerom"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har akkurat kjøpt oss hus, og rommet som dattera mi på 4 år skal få er ganske stort og helt hvitt. Tenker det blir ganske kjedelig for henne, så vil liksom pynte opp veggene og slikt med noe fint. Men jeg er helt blottet for fantasi. Har dere noen tips? Noen nettsider? Synes at de barnerommene som jeg har sett på ulike visninger er så fine alltid, med for eks. lilla sommerfugler på veggene som noe klistermerkeaktig, fine barnehyller og barneskap osv. Blir veldig takknemlig viss noen kommer med tips til meg :)

Anonym poster: fe3ea6487e1791199c8359e01e3903bf

Skrevet

Bestem deg for noen matchende farger. Ha nøytrale gardiner og helst noe inni vinduet (liftgardin, rullegardin e.l.) Tenk over belysning, noen for å få godt lyst, andre lamper for stemningen skyld. Bruk litt store ting til å pynte med. Bruk store wallstickers om du tenker å ha det, ikke en haug med små kastet på veggen. Tenk oppbevaring.

http://norskeinteriorblogger.no/category/barnerom/

Skrevet

Ofte har de brukt boligstyling før salg, du kan jo leie inn en slik person eller en interiørarkitekt, dersom budsjettet tillater?

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Meld deg inn i gruppen " Tips & inspirasjon barnerom" på facebook. Veldig mange fine rom og gode tips :)

Skrevet

Hvorfor vil du ha katalog rom? Hvorfor ikke noe litt personlig?

Det er dødskjipt med disse rommene i hvit, lilla/rosa med lykkeskrift på veggen. Litt grønt for kontrast. Lekebøtter i tøy. Etc. prinsesse krone wallsticker Og punter purer.

Gjerne med Parkett og juksepanel, sånne veggplater i mdf.

Anonym poster: 82f1e524b33d754d4a5c577f8000af00

Skrevet

Nøytrale vegger og nøytrale møbler. Fargene kommer av seg selv gjennom lekene, men prøv å holde deg til en hovednyanse som f.eks pastellfarger. Jeg synes ikke katalogsoverom er fint jeg da. Et barnerom skal være lekent og fantasifullt, med glade farger. Samtidig syns jeg det er greit at det ser litt ryddig og ordenlitg ut. Ikke Disneyvegg+hello kitty gardiner og Dora gulvmatte liksom. Det syns jeg ser fryktelig rotete ut. Må være litt flyt i interiøret selv om det er masse farger og ting. Jeg pleier å søke på "barnerom" på google for inspirasjon, for deretter å klikke på bildene. Masse fine barnerom å se!!! Tenk deg selv hvordan du som lite barn ville ha et rom? SKulle det være fargeløst?

Anonym poster: b2e6737158722c196388f9c3fd4966b8

Skrevet

Hovedgrunnen til at barnerom på hus lagt ut til salgs ser ut som katalogrom, er at de er strippet for nesten alt av leker. Vi har mange hyller og skuffer til leker, og de er fulle alle sammen. Hvis jeg skulle solgt huset her, så hadde jeg pakket ned det aller meste av leker og satt bort før fotografering og visning, akkurat som vi ryddet bort bokhyllene som sto midt i stua i leiligheten vi solgte for at stua skulle virke større.

Anonym poster: 2e49a425231c7a3f419b6c03f938abe1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...