kjærlighetpåpinne85 Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Hei, fikk besøk her forleden av et par med ei datter på samme alder som vår sønn. Foreldrene bestemte seg for å ta seg for på badet, og satte sin datter på potta til vår sønn.. selv synes jeg det er frekt å ikke spørre først men de vasket den fint etterpå.. bør jeg kjøpe ny? takk for alle svar:)
MillaLilla Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 ehm. Jeg tror ikke jeg hadde brydd meg stort om det. I alle fall ikke nok til å kjøpe ny.
Cosinus3 Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 Nei, barna deler jo potte i barnehagen også. Jeg hadde ikke tenkt tanken engang.
Funkismamma Skrevet 6. juni 2013 #5 Skrevet 6. juni 2013 Jeg tror ikke det er så mye fare at hun har tisset i potta til sønnen din, Her i huset er potte til lån til alle som er innom, jeg vasker den med kjempe varmt vann etter på, + litt såpe:)
imorgon.. Skrevet 8. juni 2013 #6 Skrevet 8. juni 2013 Kjøper du nytt dosete etter at du har hatt besøk også ? Jeg skyller potta alltid etter bruk, av og til sprayer jeg den med jif før den skylles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå