Gå til innhold

Jeg har ingenting jeg brenner for, dvs jobb/hobbyer/interesser...

Anbefalte innlegg

Jeg har jo en jobb og jeg har en lang utdannelse. Begge ting valgt på basert på tilfeldigheter, men jeg trives med yrkesvalget mitt. Men jeg elsker ikke jobben. Jeg er helt klar på at det er noe jeg gjør for å tjene penger så jeg kan være med familien min, trimme hodet og treffe andre voksne daglig.

Ellers har jeg ingen spesiellt hobbyer eller interesser som jeg brenner for. Det seg være interiør, strikking, hekling, fotoalbum, klær, hage, baking etc.

Dvs jeg planter ting, jeg baker ting, jeg handler klær og møbler, men jeg har ingen sterke følelser for det.

Jeg trener og, men har ikke en spesiell idrett som jeg er helt vill etter.

Er jeg unormal? Jeg er fornøyd med livet mitt og glad i både jobb og hjem, men skulle ønske noen ganger at jeg fant en spesiell ting som jeg brant for....

PS Jeg elsker familien min over alt på jord og er ett menneske med mye følelser så det er ikke der det ligger heller ;)

Anonym poster: 6033c9db78a6c0cb8f99d4efca0aff74

Fortsetter under...

Jeg har ingen bestemte hobbyer jeg føler noen spesiell lidenskap for. Men jeg brenner for familielivet, og sammen med dem og troen min har jeg det som plommen i egget og føler ikke jeg mangler noe som helst (bortsett fra noen materielle behov mannen ikke vil innfri med det første) .

Ikke jeg heller. Men kanskje, en vakker dag når ikke ungene krever meg 24/7 ? :P

Ja, det var sant. Det kommer selvsagt rekende etterhvert. Har flere interesser jeg kan gjennopta f,eks musikk, svømming og dyr. Men det blir uansett bare på hobbybasis så lenge det ikke er til spesielt nytte for andre enn meg selv.

Gjest Sekretøsa

Ikke jeg heller. Men kanskje, en vakker dag når ikke ungene krever meg 24/7 ? :P

Ja, det var sant. Det kommer selvsagt rekende etterhvert. Har flere interesser jeg kan gjennopta f,eks musikk, svømming og dyr. Men det blir uansett bare på hobbybasis så lenge det ikke er til spesielt nytte for andre enn meg selv.

Jeg håper hvertfall jeg får det :)

Annonse

Jeg var sånn inntil jeg begynte å.sette meg mål, da hadde jeg noe å strekke meg etter.

Itillegg engasjertjeg meg i barnas idretter e som trener og har funnet ut at det gir mef masse glede.

Anonym poster: 2a0f99ab06d4c749716f671fc95686cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...