Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Vurderer å skaffe meg en Enjo-mopp. Er dere fornøyde med den, dere som har det? Eller er det noe nytt på markedet som jeg ikke har hørt om enda? Anonym poster: dd82493c9c066fe9e67551af516629bd
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Jeg er fornøyd! Brukt støvmoppen til Enjo i dag, den fanger opp alt av støv! Og den blå moppen fungerer bra synes jeg vi er veldig fornøyd med Enjo, både jeg og mannen som var veldig skeptisk før vi fikk det Anonym poster: fdddd0887467b3173204bb402f5e9c9b
Elsker livet Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Jeg syns kanskje den er litt vel dyr i forhold til hvor mye bedre den er enn diverse andre mopper. Jeg får f.eks samme rene gulver med en mopp jeg har kjøpt på europris. Den kommer dessuten bedre til under skyvedørsgarderober og hjørner. Har en mopp i hver etasje. Men den er mye bedre å vaske med en jifmoppen jeg hadde tidligere. Samme med småklutene. Kjøper nå gode mikrofiberkluter til 10 kr. for to på europris. Den viktigste endringen jeg har gjort er å vaske med kaldt vann på alle gulver og flater. Blir mye renere.
Elsker livet Skrevet 6. juni 2013 #6 Skrevet 6. juni 2013 Finnes det noen mopper som er IN ? "Foreningen for sjeldne husmødre" har selvsagt bestemte regler for dette. Den som er in er den som ble best i test hos det hemmelige testpanelet forrige gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå