Gå til innhold

Ul idag 10 uker og fikk tilbud om ul i uke 12 ....: )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ekstra oppfølging pga blodfortynnende sprøyter i svangerskapet. Er 10 uker idag og alt var topp : ) legen vi var hos var visstnok den eneste på sykehuset her som var spesialist på tidlig ul rundt uke 12 for gjennomgang av alle organer, nakkefold , nesebein osv.. Så han lurte på om vi ville ha det.... Jeg svarte jo ja og tenkte at det er dumt å takke nei til en grundig sjekk : )) men så begynte jeg plutselig å tenke at det kanskje bare er stressende å sjekke ut alt mulig hele tiden også ! Hva ville de gjort ? : ). Ellers var det gøy å se på ul at det lignet på en liten baby , med at er og bein og hodet :) stor forskjell fra for drøye to uker siden !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tatt imot de tilbudene jeg kunne få :) hehe

Skrevet

Jeg hadde tatt imot! Håper selv på ekstra oppfølging, legen har skrevet forespørsel til sykehuset så krysse fingra for at jeg kommer inn litt tidligere enn vanlig :)

Skrevet

Jeg ville også tatt imot en "helsjekk"!!så fint å få se at det er noen der;-)

Mon tro om man får tidlig ul pga blodfortynnende medisin også...hmm...nå fikk jeg noe å tenke på;-)

Skrevet

Jeg ville også tatt imot en "helsjekk"!!så fint å få se at det er noen der;-)

Mon tro om man får tidlig ul pga blodfortynnende medisin også...hmm...nå fikk jeg noe å tenke på;-)

Skrevet

Jeg får hvertfall det : ) har protein c mangel i fam og pappa har hatt blodpropp og tar marevan ... Regner med ul hver 4. Uke fremover : ) for å følge med på vekst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...