Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp her. Vi er veldig usikre på navn. Jeg har kommet opp med noen jeg liker, men han er nokså likegyldig.. Vil aller helst kalle opp, men noen er ikke oppkalling:

Karsten

Eivind

Emil

Tobias

Johannes

Kan kanskje gå med Karsten Emil også, men det høres litt tungt ut.

Hva synes dere? Andre lignende forslag. Helst ikke dobbeltnavn.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144054585-navn-p%C3%A5-oktobergutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare lese en av de millionene av tråder som allerede handler om guttenavn?

Fatter ikke at folk gidder å starte ny tråd ang navnforslag da det ligger millioner av forslag her fra før av.....

Anonym poster: 98a408f2c44a48e05e4f245ea8e355c5

Karsten, Eivind og Johannes er fine navn som ikke er overdrevent mye brukt for tida, så ville nok godt for en av dem. Tobias er også fint, men Emil er alt for populært for min del, men det er kanskje bare meg. Synes uansett de andre navnene er finere. Er enig med deg i at Karsten Emil blir litt tungt, men andre fornavn brukes jo sjelden uansett, så er jo ikke så farlig om dere bruker den kombinasjonen. Forøvrig en ok kombinasjon, så hvorfor ikke.

*gått for. Og anonym, hold opp. Alle liker ikke alle navnene i alle navnetrådene, så det burde være greit å starte sin egen. Du trenger jo ikke å svare...

Ja, men dere er jo bare noen få som svarer her inne så de samme tragiske navnene går igjen og igjen og igjen og igjen. Det er bare å lese to-tre tråder her inne så ser man jo det.

Anonym poster: 98a408f2c44a48e05e4f245ea8e355c5

Annonse

Karsten - Ikke helt min smak

Eivind - Liker ikke dette så godt heller...

Emil - Syns det er pent, men husk at noen uttaler det E-mil og noen Em-iiil.

Tobias - Nydelig

Johannes - Liker dette veldig godt, men tror det er fordi jeg hadde en Johannes i nær familie som jeg er veldig glad i (så det er en veldig subjektiv vurdering)

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...