Gå til innhold

Drykid ammemadrass. Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns det ble veldig klamt, og dessuten var det lettere å flytte babyen uten madrassen rundt. Hadde litt mer kontroll. Men det er veldig greit med tanke på å ikke få gulp over hele foreldresenga.

Liker den jeg, satte den i midten i foreldresengen helt øverst, så lå vi på hver vår side lenger ned. Følte meg da trygg på at ikke dyna vår havna over babyen, samtidig som man merka kantene på madrassen dersom man lå for nært. Og lettere å vaske ved gulp/avføring. Etterhvert lå han i den i sin egen seng. Senga ble litt mindre og lunere for han. Er glad jeg har den og skal bruke den igjen på neste om drøye 2 mnd :)

Jeg er også kjempefornøyd, brukte den med første de første månedene. Hun lå da i midten øverst i voksensenga og jeg kunne lett flytte henne over i sprinkelsengen uten at hun våknet. Jeg brukte den ikke på nestemann fordi vi ikke fant den før det var gått noen måneder. Viste seg at svigermor hadde trodd det var en overmadrass og redd opp i vogga med den, så den lå skjult under laken og lammeskinnet, og vi fant den ikke før vi begynte å bruke vogga mer, og vi ikke lenger hadde behov for å ha henne så nærme i storsenga. I steden lå hun i sengen sammen med meg i hardbagen fra vogna. Det funket det også, men savnet ammemadrassen. Du kan få min? Den ligger pent pakket inn, den er godt vasket og ser flunkende ny ut. Sender den gjerne. :)

Anonym poster: b18a7e1f10ed17a9fe76d4be9f531fa6

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...