Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :) Fikk brev av Haukeland i går, har fått time til forsamtale 16 september :D Så litt over 3 mnd igjen å vente. Noen andre her som skal ha oppstart til IVF i høst?

Jeg har tenkt å be om et prøveinsett da det er blitt forsøkt 2 ganger å komme gjennom livmorhalsen med kateter for å ta HSG røntgen, og begge ganger har det vært for trangt. Hadde utblokking i april, og forsøk på laparoskopi, men hadde så store sammenvoksninger i magen at det ikke gikk an å flytte på noe som helst for å få sjekket egglederne. Legen sa at sannsynligheten for at egglederne er fungerende var nærmest 0. Har sannsynligvis alltid vært slik, og det forklarer jo hvorfor jeg aldri har blitt gravid til tross for at vi har prøvd i over 1 år, og jeg gikk 6 år uten prevensjon før jeg møtte nåværende samboer.

HSG forsøk nr 2 skulle jeg ta 2 uker etter utblokking, men det var altså da fremdeles for trangt til å komme inn. Så jeg håper de ultratynne redskapene de har på IVF avdelingen, går inn uten problemer. :) *krysse fingre*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144054496-oppstart-til-h%C3%B8sten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legen min har sendt forespøsel til Haukeland, men siden jeg har en datter fra før av, blir det nok over et år før jeg kommer i gang der.

I mellomtiden skal vi ta forsøk i Danmark. Antar det blir i sensommeren eller tidlig høst :)

Da skal vi to bli gravid,hehehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...