Gå til innhold

Hvor mye raskere fødte dere andre gangen?

Anbefalte innlegg

Jeg gikk noen timer hjemme først, men syns det gikk fort med den aktive delen, var 3-3,5t på sykehuset og gikk fra 4-10cm på drøye 2 timer med første. Kunne ikke tenkt meg det så veldig mye kjappere denne gangen, men har jo hørt at det ofte går fortere for hver gang. Bør jeg være stresset?

Fortsetter under...

Med første 6 timer fra første rie. 4cm da jeg kom på sykehuset, 3 timer ettervar jenta født.

Andre 4,5 timer fra første rie. Hadde ca 7 cm da jeg kom på sykehuset. 1,5 time etter var gutten født.

Tredje, vannet gikk hjemme, ingen rier før jeg kom på sykehuset en time etter det, 5timer etter annkomst på sykehuset var lille ute.

Første kom 6 uker før termin, andre 11 dager før og siste 5 uker før

Fra første rie til ungen var ute 47,5 time. De tok vannet etter 40 timer. Hadde da 7cm åpning. Tok alikevel over 7 timer før hu kom ut. Da med tang og masse styrke fra legen.. Kom nesten 5 uker for tidlig.

Har nå 4 dager til termin.. Veldig spent på fødselen..

Annonse

Annonse

To vidt forskjellige fødsler, men begge styrtfødsler. Første tok 1 t og 45 min, gikk rett i aktiv fødsel. Andre gangen vet jeg ikke helt når jeg egentlig var i aktiv fødsel, hele greia tok 2 t og 45 min, det tok ca. en halvtime fra riene ble virkelig vonde og tette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...