Tante_Esel Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 blir nesten bekymra for deg!! Håper du har det fint... <3
Tante_Esel Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2013 tussi kom frem! sim salabim! du er savnet av flere
Ele Skrevet 6. juni 2013 #5 Skrevet 6. juni 2013 Blir nesten litt nervøs her jeg nå, er Tussi kommet bort? (Jeg antar hun ikke er ute for å lete hetter halen sin heller... :/ )
Tante_Esel Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2013 Roooper på TUSSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 9. juni 2013 #7 Skrevet 9. juni 2013 ååååååååååååååå!!!!!!!!!! HEEEI!!! Her er jeeeg!!! Så søte dere er!!!
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 9. juni 2013 #8 Skrevet 9. juni 2013 En liten oppdatering fra meg da: Tok en lap sist tirsdag, brente hull på masse cyster, så nå var det vist bare å hoppe i høyet de første månedene. Lov å håpe? Jeg har jo aldri "fjernet" cyster før, så det kan jo gjøre susen det.......
Puma - sprekker snart! Skrevet 9. juni 2013 #9 Skrevet 9. juni 2013 En liten oppdatering fra meg da: Tok en lap sist tirsdag, brente hull på masse cyster, så nå var det vist bare å hoppe i høyet de første månedene. Lov å håpe? Jeg har jo aldri "fjernet" cyster før, så det kan jo gjøre susen det....... Spennende, Tussi! Håper det bærer frukt. Har savnet deg her inne og håper du titter innom og holder oss oppdatert.
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 9. juni 2013 #10 Skrevet 9. juni 2013 En liten oppdatering fra meg da: Tok en lap sist tirsdag, brente hull på masse cyster, så nå var det vist bare å hoppe i høyet de første månedene. Lov å håpe? Jeg har jo aldri "fjernet" cyster før, så det kan jo gjøre susen det....... Spennende, Tussi! Håper det bærer frukt. Har savnet deg her inne og håper du titter innom og holder oss oppdatert. skal gjøre det nå! Hvordan går det med deg da? Du har tvillingmage, har du ikke?
Puma - sprekker snart! Skrevet 9. juni 2013 #11 Skrevet 9. juni 2013 Ja, og den er ENOOORM! Sprekker snart, men heldigvis bare 4 uker igjen. To jenter.. Da er det deg neste, vettu, Tussi..
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 9. juni 2013 #12 Skrevet 9. juni 2013 Åh, så gøøøy! Kan tenke meg at den er svææær ja Heldig som får dobbel lykke da! Hihi. Masse lykke til
Puma - sprekker snart! Skrevet 10. juni 2013 #13 Skrevet 10. juni 2013 Ikke planlagt nytt forsøk dere eller?
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 10. juni 2013 #14 Skrevet 10. juni 2013 Niks! Må prøve litt på naturmåten nå etter jeg har blitt så ren på eggstokkene;)
Tante_Esel Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #15 Skrevet 10. juni 2013 så deilig at du endelig viste deg her igjen snuppa!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå