Gå til innhold

Andre som bruker eller har brukt Fontex antidepressiva som vil dele erfaringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært plaget med lett depresjon og panikkangst en tid nå.

Var hos legen i dag og han skrev ut Fontex til meg.

20 mg hvor jeg skal ta en tablett om morgenen.

Leste pakningsvedlegget og lengre bivirkningsliste tror jeg aldri jeg har sett.

Når er det vanlig å kjenne bedring. Et det innbilning at jeg nå etter å ha tatt en tablett føler at angsklumpen jeg har hatt i brystet allerede et litt roligere.

Trodde ikke de virket direkte beroligende men jeg sitter her og gjesper og føler meg aldri så avslappet ;)

Virker medisinene fortere om man ikke har gått så lenge å vært deppa enn om man er dypere deprimert tro; )

Anonym poster: 7a1f07031633e3e88ac5f420af55ede8

Skrevet

Jeg har prøvd dem en kort periode - et par uker. De hjalp meg ikke i det hele tatt og jeg fikk enorme bivirkninger. Men det er jo ganske individuelt hva man tåler. Jeg fungerer mye bedre på Cipralex. Der opplever jeg å ha effekt etter 1-2 uker når jeg starter opp igjen etter en periode uten.

Anonym poster: df197f8470d11d14ba736e7c19570152

Skrevet

Ok, hvilke bivirkninger fikk du. Jeg har brukt cipramil en periode for mange år siden men legen mente Fontex skulle være bra til meg nå; )

Anonym poster: 7a1f07031633e3e88ac5f420af55ede8

Skrevet

Ble ekstremdeprimert, utmattet og fikk selvmordstanker. Sånn i tillegg til søvnvansker og voldsom hodepine. Ikke helt min greie. Hadde lignende respons på Seroquel, mens escitalopram later til å ha den effekten den skal.

Fontex er nok fint for de det funker for.

Anonym poster: df197f8470d11d14ba736e7c19570152

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...