Gå til innhold

10 uker, å DEN magen..kan vel ikke stemme..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som overskriften her sier, dette kan jo ikke stemme..!! Jeg er 2.gangs og regnet vel med mage ville komme noe tidligere enn sist..men nå ser jeg jo ut som jeg gjor i uke 19 sist gang..!! Kan dette stemme..??Er helt sikker på første dag siste mens å sånt, men det virker litt muffens dette her..aner ikke hvor i syklusen eggløsningen min er, så kan vel være noen dager/2 uker til å fra vel..??

Det blir lenge å vente på tidlig UL i 1.5 uke...tarmene som er ekstremt oppblåst, eller noe mer inni der..??Hmm...

Andre med stooor mage tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her også... Guttungen på 6 lurte på om jeg var gravid Hehe... Har ikke fortalt noe ennå ! Er tredjemann for meg da så jeg lurer på Åsen jeg kommer til å se ut etterhvert !

Skrevet

Her også.. Lagt på meg 4 kilo på disse 2 1/2 mnd og liker det ikke :) hehe.. Med så lite mat jeg får i meg så er det litt rart :) da er det greit med sykehusklær som jeg kan bare gå opp en størrelse i så ser ingen magen :) Håper det meste er oppblåshet og at magen gjemmer seg litt igjen men fikk mage tidligere med 2 mann også så får vel bare ta magen som den kommer :) de fleste rundt meg vet det allerede så.. :)

Skrevet

ja huff magen har kommet! men det jeg har fått bekreftet av jordmor i uke 8, er at livmoren min allerde ligger mellom skambenet og navlen... hmm er spent å UL:) er å i uke 10 og kjenner limoren nermere navlen nå!

Skrevet

Det er godt å lese..hehe.. ;) Det hadde ikke akkurat gjort meg noe om jeg var kommet lenger enn jeg er, men tviler jo litt på det siden jeg som sagt har kontroll på siste mens! Tenk om det er fler inni der..??Uææh..hehe..får satse på at det er med meg som andre, oppblåst, livmor kommet opp eller en eller annen logisk forklaring på det :D Får smøre meg med tålmodighet til 17.juni, da er det UL :wub:

Enn så lenge får vi gjemme magene (de som må det)hvertfall noen uker til..Her er det nøyaktig 2uker til 12 fullgåtte uker.... :wub:

Skrevet

ja tanken på at det er flere der har slått meg. legen mente at d kunne d, for jeg har vært så ekstremt dårlig den her gangen i forhold til de andre gangenee. jordmora syntes livmora var bra høyt, så vi fikk vente å se. men etter som det er nr fire og desidert siste svangerskap, så håper jeg egentlig at det er en, men med min flaks så er det vel to. er det ikke typis, hvis man liksom skal satse på en til så blir det flere;) har UL 31 Juli. så en stund til å vente..

Skrevet

Haha. Ja da blir det mange unger liilefrønr4 : ) hos meg er det bare en for jeg har vært på ul allerede! Ble nesten litt skuffa for vi har snakket om to til,men månaden kvalmen herjer så orker jeg ikke engang tanken på et nytt svangerskap etter dette ...blæææææ hadde det vært to så hadde jeg lissom vært ferdig med det !

Skrevet

Det er godt å lese..hehe.. ;) Det hadde ikke akkurat gjort meg noe om jeg var kommet lenger enn jeg er, men tviler jo litt på det siden jeg som sagt har kontroll på siste mens! Tenk om det er fler inni der..??Uææh..hehe..får satse på at det er med meg som andre, oppblåst, livmor kommet opp eller en eller annen logisk forklaring på det :D Får smøre meg med tålmodighet til 17.juni, da er det UL :wub:

Enn så lenge får vi gjemme magene (de som må det)hvertfall noen uker til..Her er det nøyaktig 2uker til 12 fullgåtte uker.... :wub:

Har det på same vis som deg. Skikkelig opblåst. Har ikke gårr så mye opp I vekt, men føler meg diger ;) Men jeg har visst tvillinger der inne. :blink: To uker I dag til jeg også er 12uker. Blir godt slippe magen ut da ;-)

Skrevet

Jeg er annengangs gravid og 11 uker på vei nå, og magen kom brått og tydelig i løpet av uke 9 til 10. Er normalvektig, og har ikke gått noe opp i vekt heller, kun ufrvillig ned noen få kg. Er bekreftet at det kun er én der inne, men som tilsynelatende krever litt ekstra boltreplass :D

Skrevet

Jeg er annengangs gravid og ser ut som jeg er veldig langt på vei!!! Jeg hadde tvillinger i mitt førstesvangerskap og så ikke like stor ut da!!

Gleder meg til å kunne slippe magen fri og kle meg i klær som ikke er altfor digre og flagrende - nå går jeg rundt som en hippie!!

Er 10+2 dager idag!

Skrevet

Jeg er 7+4 idag. Førstegangs.

Legen min kjente livmoren 3-4 cm over skambenet allerede!! Normalt??

Skrevet

Jeg er annengangs gravid og ser ut som jeg er veldig langt på vei!!! Jeg hadde tvillinger i mitt førstesvangerskap og så ikke like stor ut da!!

Gleder meg til å kunne slippe magen fri og kle meg i klær som ikke er altfor digre og flagrende - nå går jeg rundt som en hippie!!

Er 10+2 dager idag!

Haha..en hippie ja- det er akkurat sånn jeg og føler meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...