Ladybird2014 Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 Er nå 11+5, og ingen kvalme enda. Deilig! Flere som ikke er kvalme?
Januar-spirer <3 Skrevet 5. juni 2013 #2 Skrevet 5. juni 2013 Ja, jeg er heller ikke kvalm. Er 8+5. Er sååå deilig å være i topp form. Og jeg venter tvillinger!!!!! Ingen andre symptomer her enn trøtthet, ømme pupper og uteblitt mens. Også begynner det faktisk å vises på magen allerede.
Prøvepånr2 Skrevet 5. juni 2013 #3 Skrevet 5. juni 2013 Jeg har det fortsatt fint, trøtt innimellom eneste. Er bare 6+4, men håper det fortsetter
Ladybird2014 Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2013 Jeg er grisetrøtt. Sover middag hver dag. Ellers ømme pupper og litt irritabel. Men vet det selv;-) Deilig å slippe kvalmen!
Spire nr.2 <3 Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 Sukk.. så heldig var jeg i forrige svangerskap!!Aldri antydning til kvalme, bare veeldig trøtt og fryktelig hormonell Denne gangen er det litt annerledes,vært guffen i formen og kvalm store deler av dagene..!!Men endelig nå, så kan det se ut som det har sluppet taket Vær glad dere slipper, det er så deilig å ikke være kvalm
Sjokoladebanan Skrevet 7. juni 2013 #6 Skrevet 7. juni 2013 Ikke kvalm jeg heller. Litt trøtt bare. Ømme pupper har også gått over. Er 10+2. Skal også ha tvillinger. Legen var overrasket over at jeg ikke var kvalm hehe..
rebbis Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 12+2, å ikke vært kvalm i det hele tatt! Er bare glad for det! Men sliter med ryggen istedenfor da.
Lizzy_77 Skrevet 7. juni 2013 #10 Skrevet 7. juni 2013 Jeg er 10+4 og er egentlig litt uggen bare om kvelden!! Og da hjelper det KUN med saltmat - kjipt av vi skal holde oss borte fra spekemat!!!
lillemirakel2014 Skrevet 9. juni 2013 #11 Skrevet 9. juni 2013 Jeg er heller ikke det! Aldri vært det tidligere heller. Har 4 SA/MA bak meg. Så denne gangen skulle jeg nesten ønsket jeg hadde vært kvalm, for da hadde jeg i grunn tatt det som et positivt tegn.. Men i motsetning til tidligere så har de ømme/voksende puppene uteblitt så langt. Er 5+1 bare, men de har alltid kommet veldig tidlig gangene før..
Violetsky Skrevet 10. juni 2013 #12 Skrevet 10. juni 2013 4+4 i dag og ikke kvalm i det hele tatt. Heller ikke ømme pupper. Jeg føler meg ikke så veldig gravid egentlig. Eneste er at jeg må tisse hele tiden og så er jeg litt luftig og oppblåst
HH80 Skrevet 10. juni 2013 #13 Skrevet 10. juni 2013 4+4 var ikke jeg kvalm heller ... Men fra slutten av uke 6 .... Blæææææ nå er jeg i uke 11 og det er litt bedre .. Men fortsatt kvalm ja
drømmens håp Skrevet 11. juni 2013 #14 Skrevet 11. juni 2013 Jeg er uke 7 idag, ingen kvalme. Kan brekke meg og få noen bølger med uvelhet om jeg spiser litt for mye eller litt fort. Er fornøyd med å slippe kvalme, men for meg er det et trygt symptom så er jo endel nervøs på at noe er galt. Har ømme og store pupper (og jeg har store fra før) og er tiltaktsløs. Skal være fornøyd om det fortsetter sånn. Kjenner også endel stikkinger i magen, for noen dager siden var det murringer nå er det tilbake med stikking (liker stikk bedre, for murringer kjennes så ut som mensen er på vei).
nesten30 Skrevet 12. juni 2013 #15 Skrevet 12. juni 2013 6*5 og hatt en eller to dager der kvalmen har vært i nærheten. Var ikke kval m før på slutten forrige gang... Da var jeg kvalm de siste mnd
tuss2011 Skrevet 12. juni 2013 #16 Skrevet 12. juni 2013 Jeg er ikke kvalm heller... Er 11+4... Siden jeg spydde ukontrollert til alle døgnets tider med førstemann er jeg faktisk ganske så bekymret over hvor få symptomer jeg har :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå