Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere and stakkars kvalme og slående gravide damer med jobb ?? Jeg har frem til denne uken holdt ut med 100 % jobb som sykepleier på sykehus, men denne uka har jeg ikke orket : (( spyr hver eneste dag og de siste dagene har kvalmen vært der hele tiden. Merker at jeg blir ufokusert på jobb og det er ikke forsvarlig i mitt yrke !! Får så dårlig samvittighet på jobb, men jeg føler jeg ikke har noe på jobb å gjøre ! Er straks 10 fullgåtte uke og håper så veldig denne kvalmen gir seg snart.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andre kvalme og spyende damer skulle det stå ; )

Skrevet

Her har jeg fått lagt om dagen fra å stå blant publikum i apoteket til å jobbe nede i kjelleren å levere medisin til sykehusene.. Og det hjelper veldig mye.. Styrer litt tempo selv, selvom det er travelt og slipper alle luktene oppe :) Var litt oppe igår og kjente det var litt tyngre.. Kvalmen er der kun nå enkelte dager men er så ufattelig trøtt og det er nesten verre for sliter med å holde meg våken og blir så "tung" i kroppen.. kvalmen styres med drops, vann og småspising når jeg orker det :)

Håper dagene dine snart blir bedre å du klarer å fungere mer i hverdagen.. Hjemme har jeg heldigvis en fantastisk mann som tar over litt av omsorgen hjemme hvis jeg "må" ta en hvil etter jobb :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...