HH80 Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 Hva gjør dere and stakkars kvalme og slående gravide damer med jobb ?? Jeg har frem til denne uken holdt ut med 100 % jobb som sykepleier på sykehus, men denne uka har jeg ikke orket : (( spyr hver eneste dag og de siste dagene har kvalmen vært der hele tiden. Merker at jeg blir ufokusert på jobb og det er ikke forsvarlig i mitt yrke !! Får så dårlig samvittighet på jobb, men jeg føler jeg ikke har noe på jobb å gjøre ! Er straks 10 fullgåtte uke og håper så veldig denne kvalmen gir seg snart.....
HH80 Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #2 Skrevet 5. juni 2013 Andre kvalme og spyende damer skulle det stå ; )
olebrum30_05&09&13 Skrevet 5. juni 2013 #3 Skrevet 5. juni 2013 Her har jeg fått lagt om dagen fra å stå blant publikum i apoteket til å jobbe nede i kjelleren å levere medisin til sykehusene.. Og det hjelper veldig mye.. Styrer litt tempo selv, selvom det er travelt og slipper alle luktene oppe Var litt oppe igår og kjente det var litt tyngre.. Kvalmen er der kun nå enkelte dager men er så ufattelig trøtt og det er nesten verre for sliter med å holde meg våken og blir så "tung" i kroppen.. kvalmen styres med drops, vann og småspising når jeg orker det Håper dagene dine snart blir bedre å du klarer å fungere mer i hverdagen.. Hjemme har jeg heldigvis en fantastisk mann som tar over litt av omsorgen hjemme hvis jeg "må" ta en hvil etter jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå