lillemirakel2014 Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 Som om ikke 4 SA/MA fra før av var nok så måtte selvfølgelig dette skje. Testa positivt på lørdag som var, 4+0, og nå på søndag så hadde jeg og sambo en ulykke på E6 der motorsykkelen hans velta og vi med. I 80 km/t, våt veibane, trailer og møtende kjøretøy så er det ingen tvil om at vi hadde englevakt! For resultatet var kun en skadet sykkel og to mørbankede kropper med blåmerker her og der. Så vi er veldig heldige kan man si.. Vi måtte jo på akutten for sjekk, spesielt for indre blødninger, og da måtte jeg jo fortelle om at jeg nettopp hadde funnet ut at jeg er blitt gravid - igjen. Men når det er så tidlig i svangerskapet så ligger alt så godt gjemt langt inni "magen" at det kraftige fallet visstnok ikke skulle ha noe å si.. Men selvfølgelig er jeg bekymret allikevel! Og siden jeg ikke orker å fortelle så mange om graviditeten denne gangen, for det har jo gått galt så mange ganger før, så har jeg liksom ingen å dele min bekymring med Er ikke for å spre negativ energi her inne altså, føler meg bare så utsatt for ting, og frykter jo selvfølgelig at lille har fått en alvorlig kakk også etter fallet.. Som om jeg ikke var bekymret nok i utg.punktet.. Blir fulgt opp av Medicus, så tok hcg-prøve i går, men får jo ikke vite all verdens før den neste blir tatt neste uke. Synes det er fryktelig lenge å gå uvitende.. Har svært lite symptomer denne gang også, (er jo veldig tidlig enda, men har alltid hatt ømme pupper før) så det hjelper ikke på. Merker det ikke er bare bare å være på jobb nå, både med tanke på min mørbankede kropp og mitt hode som ikke akkurat er på plass for å kunne prestere og konsentrere. Huff, det blir lange dager fremover...
My73 Skrevet 5. juni 2013 #2 Skrevet 5. juni 2013 Uff, for en opplevelse:-( har selv vært med på en motorsykkelulykke, som gikk veldig bra, så skjønner følelsene dine.. Tror ikke du skal bekymre deg for lille likevel, den ligger godt pakket inn så tidlig:-) Lykke til:-)
lillemirakel2014 Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2013 Uff, for en opplevelse:-( har selv vært med på en motorsykkelulykke, som gikk veldig bra, så skjønner følelsene dine.. Tror ikke du skal bekymre deg for lille likevel, den ligger godt pakket inn så tidlig:-) Lykke til:-) Tusen takk for svar og oppmuntrende ord My73, setter jeg pris på Fælt å høre at du også har hatt en slik opplevels"/ Men enda bra at det gikk så bra med deg også! Det er jo så utrolig små marginer og så lite som skal til for at det skal kunne gå helt andre veien.. Så vi begge er heldige! Ja, når vi først skulle velte så er jeg glad jeg er så tidlig på vei, for om jeg hadde vært lengre ut i svangerskapet kunne det nok ha vært mye skumlere.. ;o Så får krysse fingrene for at det går bra denne gangen! Takk i lige så :-)
My73 Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 Enig, helt sykt å oppleve at livet kan snus opp ned på noen sekunder
hønemor0408 Skrevet 6. juni 2013 #5 Skrevet 6. juni 2013 den lille er jo for det første kun en bitteliten celleklump som ligger dypt nedi bekkenet, inni en sterk og muskuløs livmor som er omringet av fett, muskler,hud og ikke minst bekkenet. Så jeg tror du skal slappe helt av jeg, og ja jeg tror det hadde vært myyyye verre om du hadde vært lengre på vei!
Dailis Skrevet 6. juni 2013 #6 Skrevet 6. juni 2013 Det har sikkert gått bra. Når jeg var helt nygravid med nr to, klarte jeg å falle ned en trapp og slå meg gul og blå, slo ryggen og bekkenet skikkelig. Legen sa da til meg at såpass tidlig er det umulig å skade embryoet ved ytre påvirkning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå