Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #26 Skrevet 5. juni 2013 Det vanlige er vel som mange har sagt her at barna skal ha 3 uker sammenhengende, og en uke til for å dekke opp en betalingsfri måned. Svarslippen må jo handle om når dere skal ha den fjerde uken? Jeg ville nok latt ungen ha fri de tre dagene før 1.aug, antagelig har de begynt tilvenning av nye babyer på småbarnsavdelingen og de store vil rett og slett være for store til å være der? Sikkert greit for sønnen din også å ha 3,5 uke ferie og når ferien er over er han stor gutt på ny avdeling.. Anonym poster: eca7fa32c95784c0d06ed8733474fb4e
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #27 Skrevet 5. juni 2013 Ja stakkars, det blir to store omveltninger på en gang, baby i hus og storavdeling...synes det er trist, men det var litt vanskelig å time Barnet mitt har allerede hatt mange uker fri i år, tilsammen, og vi kommer som sagt til å ta fri ca.tre uker i høst, når det passer for oss. Så da sier jeg bare det til barnehagen da. Angående de siste dagene på lilleavdelingen begynner de jo ikke tilvenning av de nye før 1. August, så jeg trodde de tre siste dagene var satt av for å gjøre det litt koselig, få sagt ha det osv...men hvis det bare er inn med det nye og ut med det gamle holder jeg heller barnet hjemme...tre dager har jo ingenting å si. Anonym poster: 61540a1cabc68c9356175a816bc3566f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå