Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 Tok en runde nå som ikke funka, så tenkte jeg skulle ta en mnd opphold, men er noen med erfaring om det er like greit og kjøre på med en ny kur med engang? Anonym poster: 07d2d4a117e87946395b53b23a6a4b59
Emma27 Skrevet 5. juni 2013 #2 Skrevet 5. juni 2013 Jeg brukte det for 4 år siden. På resepten fra gynekologen stod det at jeg skulle bruke annenhver måned 3 ganger. Altså i 6mnd. Gjorde det, og en mnd etter siste kur var jeg på vei Da hadde jeg prøvd i over ett år først..... Slo det opp felleskatalogen nå: "Behandlingen skal innsettes og følges av gynekolog. 1 tablett daglig i 5 dager. Ved spontan blødning startes behandlingen på eller omkring 5. syklusdag, for øvrig når som helst. Om ovulasjon ikke synes å ha inntruffet etter første behandlingskur, gis neste gang 2 tabletter daglig i 5 dager. Denne startes tidligst 1 måned etter den første. Ytterligere økning av dosen skal ikke skje. Behandlingsrespons skjer som regel under den første kuren. 3 kurer anses som et adekvat behandlingsforsøk. Om ovulatorisk blødning ikke har inntruffet da, bør diagnosens riktighet overveies på nytt. For å få regelmessig ovulasjon bør kurene startes på samme syklusdag, dvs. omkring den femte. Vesentlig er at coitus skjer ved et tidspunkt gunstig for konsepsjonen. Hvis konsepsjon ikke har skjedd etter 3 ovulatoriske sykler, bør ytterligere kurer ikke forsøkes". Masse masse lykke til!!! Sliter med å få det til å sitte selv etter at jeg mistet i februar
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #3 Skrevet 5. juni 2013 Takk lykke til du også Anonym poster: 07d2d4a117e87946395b53b23a6a4b59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå