Gå til innhold

En fantastisk fødsel!

Anbefalte innlegg

Idag var dagen jeg skulle bli satt igang! 12 dager på overtid, så da fikk ikke prinsen lov til å være lengre i magen min. Skrekkblandet fryd må jeg si,for har jo ikke bare hørt solskinnshistorier om å bli satt igang! Men altså kom inn kl.9, var ctg, ble undersøkt og fikk klyster! Så ville jordmor at en lege skulle undersøke og evt ta vannet hvis det gikk! 10.30 ble annet tatt og ganske fort etter begynte riene så smått. Etter en gåtur i gangene ble jeg kvalm og sulten, det passet jo bra for nå ble middagen servert:) fikk hentet meg en porsjon, men splæsj, der gikk vannet igjen(eller en hel hau på gulvet). Rett inn på fødestue, med intense rier som kom i ett, lystgass, så epidural som jeg følte nesten ikke funket, siden alt var så intenst. Under to timer på 5-10cm åpning! Jeg har født før og vet at det hjelper å bruke tyngdekraften, så opp å stå igjen! Men da begynte det å presse på! Rett opp i senga på kne (anbefaler det på det sterkeste), to pressrier, så var prinsen ute kl.16 En veldig flott fødsel og opplevelse!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144054076-en-fantastisk-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...