Gå til innhold

August-mammaer hva er dere ferdig med å handle?

Anbefalte innlegg

Alt sammen er helt klart!

Vasket, brettet, satt i kommoden :) Vugga, senga, vognen, stellebordet er klart. Her mangler jeg ingenting, selv med termin først om 10 uker! heheh <3

er så dårlig så ville ha alt klart, tilfelle jeg ikke klarer å gjøre noe senere..

Shit. Kom jo på at jeg ikke har handlet noe stellesaker enda! Ikke bleier eller flasker heller.. så er visst ikke helt ferdig enda, nei!

Fortsetter under...

Kan jeg spørre hvorfor du ikke skal amme?

Medisinbruk som er veldig uforenlig med amming. I forhold til mas og ammepress og sånn er jeg nok heldig sånn sett, siden legene er veldig enstemte om at jeg slett ikke bør.

Ammingen fungerte greit med forrige barn, men vi kombinerte en del med både mme og pumpemelk på flaske. Jeg synes i grunn det var både fordeler og ulemper med alle de tre variantene.

Siden dette ble en tråd med litt ammerelaterte emner... Jeg vet noen her har lurt på det samme selv, så ville bare nevne at overlege ga meg klarsignal til å amme med Fragmin. Jeg er lettet over å ha fått dette skriftlig av en lege, hun sa det er helt trygt. Så om noen andre skulle lure...

Jeg har ikke begynt å tenke på handling engang.. 9 uker igjen. Men vi har det meste fra før da, tror vi bare mangler litt klær i de minste str. Og vognpose. Resten er bare å ta frem fra kjelleren :) Sist var det kjempemoro og jeg gikk og småhandla i 6 mnd, men må innrømme at det er deilig å slippe handlestyret nå :P

Tror jeg har alt i hus, er i uke 29. Nå er det nummer 2, så derfor har vi alt av klær og utstyr. Har malt sprinkelsenga og kjøpt litt nye klær for moro skyld. Må vaske klærne, hente babypakker.. Så mangler vi newborn- sett til tripptrappen, ny bilstol og ullklær fra nøstebarn. Håper å få noe av dette i gave :D 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...