Sjokoladebanan Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Jeg fikk nemlig det I dag. 9+6. Var til første kontroll og legen hadde ultralyd på kontoret sitt så jeg fikk tilbud om det. Det var jaggu meg to bankende hjerter der inne.. Fortsatt litt vettskremt, men det verste sjokket har begynt å legge seg. Andre I same situasjon?
Gjest usababy Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 (endret) Vi også Var på ul i går, 6+3. Fikk se to bankende hjerter <3 Dette blir spennende! Endret 4. juni 2013 av usababy
Januar-spirer <3 Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 Vi også. Var på ul sist fredag pga blødning. Der fikk vi se to sterke, bankende hjerter Er 8+4 i dag
Sjokoladebanan Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2013 Så gøy å høre at det ikke bare er meg. Hvordan tok dere det? Og er det første gangen?
Gjest usababy Skrevet 4. juni 2013 #5 Skrevet 4. juni 2013 Vi var forberedt på at det kunne bli to, siden vi fikk satt inn to egg. To stk blir dobbel lykke :-))
Januar-spirer <3 Skrevet 4. juni 2013 #6 Skrevet 4. juni 2013 Vi var ikke helt forberedt på det siden jeg er i fantastisk god form. (Gynekologen sa det er veldig vanlig å være ekstra dårlig når det er flere enn en). Men var ikke helt sjokk da jeg har gjennomgått inseminasjonsbehandling og hadde 4 gode egg. Trengte noen timer før det virkelig gikk opp for oss, men nå ser vi på det som dobbel lykke Syns det er helt fantastisk
Gjest Trulte med to små Skrevet 4. juni 2013 #7 Skrevet 4. juni 2013 Vi også Var på ul i går, 6+3. Fikk se to bankende hjerter <3 Dette blir spennende! Sniker meg inn fra 3 trim. Wow!! Gratulerer med full pott da! :) Dere har vel ventet lenge nå og har et barn fra før om jeg husker rett?? Men da ønsker jeg dere masse lykke til og håper alt går bra med alle sammen!
jentene på haugen Skrevet 4. juni 2013 #8 Skrevet 4. juni 2013 (endret) sniker meg også inn fra 3.trimester og ønsker dere alle lykke til. Jeg fikk vite at det var to på ultralyden 7+4, og kan faktisk ikke forestille meg at det bare kunne vært en inni her. Nå gleder jeg meg bare til å se jentene mine som er ventet plutselig. Jeg har maks 20 dager til de er her, så bare å glede seg. Et tips til dere: du trenger ikke kjøpe alt nytt. Kjøp litt og litt og se på finn, facebook osv etter pent brukt. Er også en egen gruppe på facebook som heter tvillingutstyr ønsker og selges. Kan finne mye der Det finnes også en egen side på facebook for tvillingmødre. Bare å søke om medlemskap der. Er en fantastisk gjeng der inne hvor mange som har tvillinger i alle aldersgrupper og vordene mødre. Får mye bra råd og tips. Det er andre er: tvillingforeningen er genial. Vi var på kurs der. Et kurs med 4 kvelder. 3 kvelder mens man er gravid og siste 4 kveld når alle på kurset har fått barna. Vi ble en kjempe sammensveiset gjeng som møtes hver 14.dag på kafe. Det har vi gjort siden januar. Nå er det bare meg igjen som ikke har fått barna. Dere må bare glede dere, og oppfølgingen som dere får av sykehus og lege/jordmor er kjempe bra. Ønsker dere all lykke til. Hilsen snart mamma til to herlige jenter Endret 4. juni 2013 av jentene på haugen
Gjest usababy Skrevet 5. juni 2013 #9 Skrevet 5. juni 2013 <3Lykke<3: takk Ja, stemmer det, og det har tatt sin tid! Men endelig, da det først klaffet klaffet det skikkelig
Gjest usababy Skrevet 5. juni 2013 #10 Skrevet 5. juni 2013 Jentene på haugen: takk for tips Kommer garantert til å lete på Finn.no, der kan en finne mye!
Gjest Trulte med to små Skrevet 5. juni 2013 #11 Skrevet 5. juni 2013 <3Lykke<3: takk Ja, stemmer det, og det har tatt sin tid! Men endelig, da det først klaffet klaffet det skikkelig Ja det er sååå herlig at det går an! Hurra igjen for mirakler, de liker vi!
Sisron Skrevet 5. juni 2013 #12 Skrevet 5. juni 2013 Ja her også Fikk vite det heilt sikkert i uke 8+2. Var ganske sjokkert når vi fikk vite det Men det værste sjokket har lagt seg. For vi skulle jo "bare" ha en til,da vi har 3 fra før Så her blir vi en stor familie med mange barn. Dei er jo velkommen begge to Synes det er litt gøy å høre om de rundt oss som blir sjokkert jeg.Hihi Vi gleder oss. Er kommet til uke14,men er fortsatt ufattelig kvalm og trøtt.Håper det gir seg snart.Gratulerer til alle sammen,vi har ei spennende tid i møte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå