LittlePrincess Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Etter fødsel for snart 15 mnd siden har jeg endelig fått mensen, men foreløpig er denne så uregelmessig! Forrige syklus var på 45 dager.. Denne perioden prøver jeg dong quai, da jeg har hørt dette kan hjelpe på å stabilisere syklusen. Hva er dine erfaringer med dong quai??
Nemo_ Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 Min erfaring er bra!! Den hjalp meg å få tilbake 28 dagers syklus...Og da hadde jeg hatt 35 dagers syklus ett år...tok dong quai i to sykluser, og nå er den stabilisert til 28 dager selv uten dong quai Fikk litt vondt i hodet da jeg tok de tablettene jeg da....Men de funka da
12Januarspire Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 Jeg fikk homeopatisk middel for å få regelmessig mens etter fødsel, denne skulle også øke sjansene til å bli gravid igjen Så vi venter nå spent på nr 2
*Lykkeliten* Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Jeg ble gravid med de første mnd jeg prøvde! Så de funket som bare det!! Hadde prøvd i flere år..
LittlePrincess Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2013 Åh, håper det funker for meg også! Føler "noe" er annerledes iallefall! Mensen har vært helt på tur etter fødselen, og syklistene har vært kjeeeempelange, på nesten 50 dager. Men i dag fikk jeg positiv eggløsningstest på dag 21 i syklusen.. Fremdeles sent, men en stor forbedring!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå