Evigoptimisten Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 JEG ER GRAVID - OG DET ER HELT PÅ EGENHÅND og akkurat begynt på nytt forsøk.... Skjønner ingenting nå, bare går og måper. Jeg tok "sommerferie" fra forumet her etter mislykka forsøk tidlig mai, og fikk samtidig et nytt forsøk på Ullevål før ferien, begynte på spray igjen den 23.mai og har hatt det sykt travelt på jobb, vært forlover med alt som følger med der (inkl drukket mengder med alkohol, partyrøyka og stresset vilt). Dagen etter bryllupet (søndag 2.juni) var det ikke kommet noen blødning, og puppene var sykt ømme. Svidde av en test, og dermed gikk både jeg og sambo over i sjokkmodus og er det fortsatt. 3 års prøving, med 1 SA, 1 år med assistert befruktning ( 3 AIH, 2 IVF innsett + et avbrutt) Er det rart jeg ikke skjønner noenting...?
Erle85 Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 GRATULERER!!! Så kjekt med en slik solskinnshistorie! Du må ha masse lykke til
Hubro :) Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 Gratulere Dette var virkelig en solskinnshistorie!
Puma - sprekker snart! Skrevet 4. juni 2013 #6 Skrevet 4. juni 2013 JADDA, DET ER FANTASTISK! GRATULERER!!!!!!
Lovise83 Skrevet 4. juni 2013 #7 Skrevet 4. juni 2013 Så fantastisk! :-) du er jo bare superheldig! :-) men det er vell fortjent, så kos deg masse og lykke til videre! ;-)
Gjest Bjørketreet Skrevet 4. juni 2013 #9 Skrevet 4. juni 2013 GRATULERER!!! Jeg har hørt lignende historie før, at det er lettere å bli gravid når man ikke prøver så hardt! Man har sex uten å bevisst prøve, også bare POFF! Så skjer det (Ler lit...Når jeg leste overskriften... Så tenkte jeg på egenhånd, som i, uten å ha hatt sex med noen )
Lizzy_77 Skrevet 4. juni 2013 #10 Skrevet 4. juni 2013 Gratulerer!! Utrolig kjekt med solskinnshistorier!!! :)
Bambi14 Skrevet 4. juni 2013 #11 Skrevet 4. juni 2013 Gratulere så mye:-) flott å høre! Lykke til med spiren, måtte den sitte godt:-)
Septembermirakel❤️ Skrevet 4. juni 2013 #13 Skrevet 4. juni 2013 Gratulerer så masse :) Akkurat det samme skjedde med meg i januar! Vi var igang med ivf forsøk, jeg hadde begynt å spraye og ventet på mensen som ikke kom... Mirakler skjer!!!!! er i uke 24 nå. Masse masse lykke til!!
Gjest Trulte med to små Skrevet 4. juni 2013 #15 Skrevet 4. juni 2013 Ja da levde du jo opp til nicket ditt og det hjalp! Gratulerer så mye med mirakelet og ønsker deg masse lykke til! Hurra, hurra!!
Evigoptimisten Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #17 Skrevet 5. juni 2013 Tusen takk, fine jenter Da skal liksom JEG sende videre babystøv **************** Hehe..rart Et råd på tampen girls; drikk, røyk, stress og kos dere Kan jo nevne at jeg har tatt akupunktur en gang i uka de siste 4 mnd, og masse vit D3 siste måneden. Masse lykke til videre, og ikke gi opp håpet, lover dere meg det???
micke78 Skrevet 5. juni 2013 #18 Skrevet 5. juni 2013 GRATULERER!!!! Tenk att du ble spontant gravid mitt oppi Ivf karusellen, håper du svever på rosa skyer og får en fantastisk graviditet!!
Stjernemagnolia Skrevet 6. juni 2013 #19 Skrevet 6. juni 2013 Fantastisk moro å lese du har klart det på egen hånd. GRATULERER så mye som nygravert, og nå som evig optimist! Du har klart det!!!!!! Hurra!!!
kaksy Skrevet 7. juni 2013 #21 Skrevet 7. juni 2013 Hurra!!!! Håper vi kommer etter snart Send litt babystøv til oss slitere og da. Klem
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 9. juni 2013 #22 Skrevet 9. juni 2013 JIppijayajippijippijayyy! Gratulerer i masseviiis! Så deilig!
Lovise83 Skrevet 22. juni 2013 #23 Skrevet 22. juni 2013 Takk for babystøv evigoptimisten! Ser ut som du traff meg! ;-) jeg ble plutselig gravid på egenhånd jeg også! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå