Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om en god fotterapaut i Oslo, gjerne i nærheten av Majorstua, da jeg ikke kommer meg langt.

Plaget med inngrodd negl, og det ser ikke ut til å bli bedre etterhvert som jeg kommer lengere og lengere i graviditeten.

Beina mine trenger sårt litt behandling. Tipper jeg ikke er aleine?

Hva har forandret seg mest med kroppen din siden du ble gravid? Og hva trenger så sårt litt stell?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144053782-fotterapaut-i-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte akkurat det samme.. Jeg skal bestille time til fotterapeut i morgen den dag. Ble inspirert av artikkelen på dagbladet i dag.. ;) såå hard hud under føttene. Og trenger litt stell. Hadde jo vært greit å få hjelp til å klippe tåneglene og ;)

Men noe tips har jeg dog ikke da..

Ikke sant! Har tenkt på det en stund, men etter å ha lest på dagbladet fant jeg ut at NÅ får jeg sannelig starte! Skal jo rekke voksing, frisør og å slappe av også. Og når man er 31+3 så fyker tiden.. Får google meg fram til nor, bare så lite keen på å ende opp hos noen som ødelegger beina mine helt...:/

Jeg er fotterapeut, og jobber i Oslo, men har gått ut i permisjon da. Kan anbefale kollegaen min Anne på det sterkeste. Hun har ganske proppfulle lister om dagen, men hender jo det kommer en avbestilling :-) Det er riktignok en bit fra Majorstua, kvarter med t-bane tipper jeg. Klinikken heter Godlia hud-og fotpleie og tlf er 22 26 99 00. www.godliahudogfotpleie.no

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...