Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er helt desperat, vi har endelig blitt gravid etter 1år prøving..

Var hos gyno på innvendig ul i uke 6, noe jeg angrer på nå... Jeg fikk ikke høre noe lyd eller se noe dunke.. Han sa jeg måtte tilbake etter en uke, og jeg spurte sikkert 5 ganger om jeg var gravid og han sa ja, slimet i livmora var tjukkeste enn vanlig(noe som viser graviditet ) men han kunne jo ikke se noe sa han.. Og da blir jeg bekymra når jeg leser andre har fått høre/se hjertelyden i uke 6-7, bekymrer jeg meg uten grunn??:P

Har regna utifra sist mens, så nå er jeg 6+6 og ska dit på ny kontroll når jeg er 7+5... Jg er livredd for at det ikke er liv inni her... Mer har samme symptomer som før og har ikke blødd.. For de fleste blør ved SA??

Jeg syns en uke er lenge å vente nå jeg altså..

Er jeg unødvendig redd?? Når man har prøvd en stund er gleden så stor men frykten for å miste er jo like stor:( vil jo glede meg over svangerskapet mitt!!!!

Takk for alle svar..

Desperat mor på 22år:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan tenke meg at du har hatt sen El og derfor er kortere på vei en du tror, så da vil jeg tro du får se ett bankene hjerte neste uke hvis du ikke begynner å blø ;) er nok bare for tidlig til å høre hjertet ennå ;)

Skrevet

Jeg kan tenke meg at du har hatt sen El og derfor er kortere på vei en du tror, så da vil jeg tro du får se ett bankene hjerte neste uke hvis du ikke begynner å blø ;) er nok bare for tidlig til å høre hjertet ennå ;)

Ja, det kan nok hende:)) får håpe det bare er det, Jeg har jo alle symptomene på at jeg er gravid.. Får Igrunn bare flere etter hver uke.. Så får bare tenke positivt og se fremover:))

Skrevet

Men kan det ha noe å si at når du regner utifra sist mens så plusser man jo egentlig på en uke eller to utifra når el er..Så Igrunn så var jeg ikke mer enn 4-5 uke på vei når jeg var hos gyno... Vet ikke om det har noe å si??

Skrevet

Du kan jo gå å ta blodprøver hos fastlegen din og sjekke om det er stigning i hcg i mellomtiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...