Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg fått bekreftet igjen at det ikke var noe hjerteaksjon på spiren, og nå venter jeg på at kroppen skal ordne opp selv.. Da er det bare og prøve igjen! Håper det ikke går alt for lang tid.. så får jeg heller prøve å nyte sommer, ferietur og bryllup.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så kjedelig! Var det på ul i uke 7 ca at det ble oppdaget?

Håper du får komme fort igang igjen!

Skrevet

Ja, var det. Skulle bekrefte svangerskapet og det var ikke hjerte, og nå litt over en uke etter var jeg inn for å se sikkert om hjertet ville slå eller ikke. Dessverre var det ikke noe. ift til størrelsen så var det nok uke 7 det hadde gått galt.

Snakket med fertilitetsklinikken nå. Det blir ikke noe oppstart før etter sommer.

Skrevet

Så forfedelig Plexy. Det må være urolig tungt når man først har kommet seg gjennom denne ivf-karusellen.

Kjenner ikke til din bakgrunn men hadde selv en ma i uke 8-9 før jeg fikk min første gutt. Han er helt fantastisk og han var ment for meg og vår familie. Hadde det ikke vært for ma hadde ikke akkurat han vært vår.

Det høres helt idiotisk ut (det synes i alle fall jeg på den tiden da jeg var helt i kjelleren ifb dette) men synes det er litt fint å tenke på nå. Men det hender faktisk fremdeles at jeg tenker på den lille spiren som gikk til grunne.

God klem til deg sender jeg i hvert fall og ønsker deg lykke til neste gang.

Skrevet

Så leit Plexy :( Ønsker deg en varm og fin sommer, og lykke til neste gang! Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...