Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Noen som har erfaring? Føler du deg mer tatt på alvor hos en privat enn hos fastlegen fks? Anonym poster: 46aeb2ae5947da0b733f3c73604e7cd4
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Ikke nødvendigvis bedre, men opplevelsen som "kunde" kan av og til føles bedre fordi man tross alt betaler mer hos en privat lege (hvis det ikke er en privat lege med driftsavtale da), og legen da som regel tar seg bedre tid med hver enkelt pasient og også er raskere med å kjøre "dyrere" utredninger enn ellers. Det er jo likevel du som kunde som betaler, og ikke noe som skal dekkes av offentlige midler og det sånn sett er lagt føringer for. De er i alle fall min erfaring, men jeg foretrekker likevel min fantastiske fastlege, etter at jeg byttet nå sist. Hun er kanskje den beste legen jeg har hatt noen gang. Anonym poster: 5ac4d62a867832aef438ff14d952f45c
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 Kanskje ikke de er flinkere, men de har bedre tid. Jeg går til et privat legekontor når jeg er opptatt av at undersøkelsen skal være grundig og legen ikke skal forhaste seg. Jeg sjekker blant annet føflekker privat, mens resepter til prevensjon, svangerskapsomsorg og lignende gjør jeg hos fastlegen min. Anonym poster: 5035deb2f2d6c9aa3981923f6edbe07f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå