Gå til innhold

Anbefalte innlegg

er det slik at symptoma er sterkare? Og blir magen raskare stor? Eg blei gravid i juni i fjor, og hadde få symptom bortsett frå trøtthet, halsbrann og at bekkenproblem, men dei kom først utpå hausten. Fekk svangerskapsforgiftning, og me mista etter 24 veker. Så eg lurer jo på, blir eg rekna som første- eller andregongsfødande nå? Eg har jo tross alt vore gjennom ein fødsel, sjølv om den ikkje var til termin.

Synest allerede nå det er ømt å ligge på magen, og måtte kaste dongeribuksa langt inn i skapet sist veke, og eg er berre 7 veker på veg enda. Er nok litt oppblåst også altså.

Fortsetter under...

Tror du blir regnet som annengangs. Men jeg har aldri mistet så jeg vet ikke sikkert. Symptomene er ikke nødvendigvis sterkere med nummer to, men min erfaring er at magen kommer mye raskere. Vi ønsker egentlig å holde dette skjult (nummer 3) frem til UL, men tror ikke det vil gå pga magen.

Jeg her mer symptomer for hvert svangerskap, blir bare mer og mer kvalm :-(

Med 1 barn ble kom magen sent og jeg ble plutselig diger. Med nr 2 kom den litt tidligere men var mye mindre enn med nr 1.

Nå med nr 3 føler jeg meg bare skikkelig oppblåst (var mer oppblåst i uke 6-9 enn nå egentlig). Ingen andre ser det da.. Er i uke 14..

Du regnes som andregangs fødende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...