Gå til innhold

Frustrert baby 6 mnd. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Uka som var tror jeg går ned i boka som Helvetesuka! Lille snupp er så frustrert stakkar, og jeg skjønner ikke hvorfor. Hun lager denne vanvittig irriterende hmmmmmmhh-lyden, vil ikke legges ned, og det eneste som fungerer er å bære henne. Hun veier over ni kilo, så jeg har omtrent bært på meg brokk:p Trilleturer er utelukket, det blir bare vræling. Har heldigvis hatt med bæreselen. Hun sover mindre på dagen, og som oftest etter å ha blitt bysset i søvn. Det har ikke blitt gjort siden hun var to mnd! Nå har hun sovnet på puppen. Tennene nede er ute, kan det være de to oppe underveis?

Føler meg totalt mislykket som mamma om dagen. Alt vi hadde av rutiner har blitt bare krøll. Kun nattlegging og natten går som vanlig, på dagen er hun ikke seg selv. Usj:(

Noen som har opplevd liknende?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144053519-frustrert-baby-6-mnd-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe...jeg kjenner meg igjen. Jeg leste artikkelen du la ved, uff, vi kan jo bli gale av å tenke på hvordan andre tilsynelatende ikke forstår at barnet vil noe ved å gråte... !!! :wacko: :huh:vi får gjøre så godt vi kan selv iallefall!!

mi snuppe er snart 7mnd men har hatt noen frustrerte dager siste mnd. siste uka har ei tann brutt ut og hun har begynt å dra seg frem på gulvet i tillegg til å rulle rundt overalt :D jeg tenker at det er noe på gang når hun er frustrert, men det er ganske frustrerende for mor også mens det står på :blink: det blir bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...