Gå til innhold

Jeg får så utrolig vondt i hodet av å håret i strikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klipper jeg meg kort ser jeg ut som en prepubertal gutt og jeg takler ikke å ha håret løst i småbarnstiden... Hva pokker gjør man da?

Anonym poster: 56bf3f22ab5451371fefb9dc2eb918d3

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hårkliper! Hårbånd...hårbøyle...en overdose hårgele :P....masse forskjellig ;)

Skrevet

En hårklemme? Har du veldig tungt hår kanskje?

Skrevet

Samme her!! Jeg fant ut at å flette håret var tingen. Da er det ingenting som strammer og du slipper håret i ansiktet :)

Anonym poster: 084358afe3d99bf644366436ae0e1f99

Skrevet

Sånn stor hårklemme kan jeg kanskje prøve ja :)

Frykter hårbøyle og hårbånd blir litt for småpikeaktig. Blir allerede tatt for å være under 18 så trenger ikke mer hjelp til å se yngre ut ;)

Har veldig tungt hår ja. Prøvd å få tynnet det ut hos frisøren, men det hjalp ikke stort :/

Skrevet

Samme her!! Jeg fant ut at å flette håret var tingen. Da er det ingenting som strammer og du slipper håret i ansiktet smile.png

Anonym poster: 084358afe3d99bf644366436ae0e1f99

Har faktisk prøvd å flette håret i en flette bak, men jeg får det ikke til :P Er vel kanskje en øvelsesgreie det også :)

Skrevet

Sliter med det sammen, men en dott midt på hodet i en dounut funker. Jeg får vondt i hodet av både klemmer, bøyler og fletter, men en dott på toppen plager meg ikke - helt til jeg tar løst håret om kvelden og må massere bunnen :-p

Skrevet

Jeg fletter på den en siden. Altså en museflette. Ok å gå i heimen med.

Skrevet

fikk det før jeg også , men etterhvert som håret har vært mye i strikk gjør det ikke vondt lenger.

Anonym poster: 8c883a610e9c4477c93345385e44e69b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...