elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 2. juni 2013 #1 Del Skrevet 2. juni 2013 jeg fikk innvilget KS sist gang pga angst. (jeg har diagnosen "Agorafobi", panikkangst) og dødsangst. jeg måtte gjennom en voldsom prosess, og jeg ble forsøkt overtalt til vaginal fødsel fordi JM og fødselslege mente det var best for meg og barnet.... min virkelighet og mine følelser ble ikke tatt på alvor. om jeg kan si "heldigvis" så ble barnet mitt sykt under svangerskapet sist, og måtte taes ut med KS i uke 34. men ks ville blitt innvilget uansett fikk jeg høre etterpå. men dette var ingen lett sak, og det var en tung prosess å måtte gjennom. jeg er ikke av den sorten som gråter meg til KS, og det dreier seg ikke om redsel for smerter, (for KS er langt fra smertefritt) men det handler om min trygghet, min virkelighet og mine følelser. jeg går ukentlig til behandlig til Psykolog for diagnosen min. så det er noe mere en vanlig redsel synes jeg. måtte jeg gå gjennom samme sjit prosessen denne gang også? noen med erfaring? skulle det ikke være enklere nå, når vi har vært gjennom dette før? grunnen er jo den samme som sist.... kjenner jeg gruer meg til denne uka med samtaler nå.... vi skulle ha to tette barn hadde vi tenkt, men dette barnet lot vente på seg flere år. jeg tror det handler litt om min situasjon og at kroppen stadig er i forsvar! kroppen var rett å slett ikke klar for å måtte gå gjennom dette engang til..... jeg tok abort for 10 år siden pga dette. jeg kom på plutselig at barnet skulle jo ut igjen, da panikken grep meg...... hadde jeg fått rett behandlig den gang og info om ks ville nok utfallet vært noe annet, desverre...... beklager at det ble langt, les den som orker:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144053480-samtale-denne-uka-pga-angst-og-s%C3%B8ke-om-ks-lett/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå