Gå til innhold

Guttenavn - vi sliter! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker hverken Lasse eller Carl. Syns ikke noen av de passer til Hermine

Rebecca syns jeg er pent, Lilly også, men liker naturligvis Amanda best (heter selv Amanda). Amanda betyr jo elskelig/verd å elske, og det syns jeg er det fineste betydningen som finnes. Har alltid elsket navnet mitt :) Eneste problemet er at det hender folk blander Amanda og Amalie da men...

(Ellers så er jeg enig med deg ang. Othilia, Agnes, Harriet, Cecilia Henrik, Hans Christian og Cordelia)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hermine og Lasse synes jeg er litt stilkræsj. Carl liker jeg ikke! Veldig kjedelig han ikke liker Henrik for det hadde vært fint selv om jeg ikke er så fan av H på begge ungene. Synes Hermine og Lilly passer helt fint, men er enig med at kanskje Amanda passer allerbest.

Skrevet

Av jentenavna syntes jeg Lilly er finest,men litt kort iforhold til Hermine?! Hermine og Amanda passet jo supert! Liker ingen av guttenavna,men Lasse er helt klart finest av de to! Hermine og Carl passet ikke-Carl er så kort (Lilly også) iforhold til Hermine.. Hermine er et helt nydelig navn forresten!:D

Skrevet

Jeg liker hverken Lasse eller Carl. Syns ikke noen av de passer til Hermine

Rebecca syns jeg er pent, Lilly også, men liker naturligvis Amanda best (heter selv Amanda). Amanda betyr jo elskelig/verd å elske, og det syns jeg er det fineste betydningen som finnes. Har alltid elsket navnet mitt :) Eneste problemet er at det hender folk blander Amanda og Amalie da men...

(Ellers så er jeg enig med deg ang. Othilia, Agnes, Harriet, Cecilia Henrik, Hans Christian og Cordelia)

Fint navn du har!:)
Skrevet

Lasse er et helt utrolig sjarmerende navn, litt kræsj med Hermine, men det er jo ikke så lang periode de skal presenteres sammen egentlig.

Skrevet

Synes Karl er finere enn Carl og så synes jeg Jarl er enda finere. Holder en knapp på Carl fremfor Lasse. Synes Lasse er litt veikt. 

Vanskelig å velge mellom jentenavnene dere har valgt. Tror jeg hadde valgt Lilly

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...