Gå til innhold

voksne damer med musefletter..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe...jeg har ofte hørt dette fra andre damer og tenkte at, tja...det var kanskje ikke så fint. Så har jeg truffet tre menn siste året som alle tre (var ganske forskjellige) syntes at dette var veldig fint og sexy.

Så....ser at det virker tiltrekkende på menn.........mens mange damer rakker ned på dette.

Men jeg tenker som så; det er vel mange damer som er fine med det, og så er det de som er mindre fine. Det må liksom passe inn med stilen til personen...

Anonym poster: 3f97d66ee2ac14228652e880d3e2e7a2

Annonse

Jeg har hår ned til rumpa og må flette etc for å slippe for mye floker, og musefletter sammen med klær som passer til (løse store og fargerike skjørt etc) kan være ganske fint hvis man gjør det riktig.

Og det hender jeg har musefletter. Kanskje tre ganger i året. Passer også godt med musefletter når jeg går på ski i mildvær og bare bruker pannebånd eller tynne luer, fremfor å få en klump bakpå hodet av hestehale/flette der som ingen omtrent ser engang.

Jeg har musefletter rett som det er, og synes selvfølgelig det er fint :)

Har rett og "kjedelig" hår, liker å få det unna ansiktet, og synes hestehale stort sett er stygt( iallefall på meg).

Men, jeg har flere ganger fått stygge blikk av andre damer når jeg kommer med mitt naturlige, superblonde hår i fletter! Fra menn har jeg derimot bare fått fine kommentarer, og jeg kjenner flere menn som sier de synes det er veldig sexy/ søtt, deriblant min mann :)

Hvorfor skal vi kvinner alltid rakke ned på hverandre?

Hva med å hylle individualitet i stede?

Jeg har musefletter rett som det er, og synes selvfølgelig det er fint smile.png

Har rett og "kjedelig" hår, liker å få det unna ansiktet, og synes hestehale stort sett er stygt( iallefall på meg).

Men, jeg har flere ganger fått stygge blikk av andre damer når jeg kommer med mitt naturlige, superblonde hår i fletter! Fra menn har jeg derimot bare fått fine kommentarer, og jeg kjenner flere menn som sier de synes det er veldig sexy/ søtt, deriblant min mann smile.png

Er det virkelig å rakke ned på når jeg sier at jeg synes det er stygt?? Må vel få lov til å ha en mening, eller?

Anonym poster: 2f49341562372d8013448607e13fdf39

Annonse

Er det virkelig å rakke ned på når jeg sier at jeg synes det er stygt?? Må vel få lov til å ha en mening, eller?

[/quote

Selvfølgelig får du ha akkurat de meningene som passer deg! Herremann, alt folk skal hisse seg opp over..

Det er vel ikke til å stikke under en stol at det er mye nedrakking av andre her inne?

Beklager så mye da :(

Alle kler forskjellige ting. Å si at musefletter generelt er stygt på voksne høres trangsynt ut for meg. Og hvorfor skulle det i grunnen bry andre hvordan fremmede har ordnet håret sitt?

Jeg går med det jeg føler for, enten det er musefletter, fletter, hestehale, glatt, krøllete, en bustete oppsats eller høysåte a la Tina Turner. Hva andre mener om det kunne jeg ikke brydd meg mindre om.

Jeg har musefletter rett som det er, og synes selvfølgelig det er fint :)

Men, jeg har flere ganger fått stygge blikk av andre damer når jeg kommer med mitt naturlige, superblonde hår i fletter! Fra menn har jeg derimot bare fått fine kommentarer, og jeg kjenner flere menn som sier de synes det er veldig sexy/ søtt, deriblant min mann :)

Begynner navnet ditt på M? Da er du ihvertfall veldig fin med fletter.

Anonym poster: 9625d9f54f93b8f53426a72411b61e1c

En enkel flette er fint. To fletter, en på hver side av hodet, har Max 12-års aldersgrense .

Og hvor står det skrevet? :blink:

Ingen steder. Det er min mening! Hi sa sin mening, jeg sa min. Ferdig snakka... ;)

En enkel flette er fint. To fletter, en på hver side av hodet, har Max 12-års aldersgrense .

Og hvor står det skrevet? :blink:

Ingen steder. Det er min mening! Hi sa sin mening, jeg sa min. Ferdig snakka... ;)

Du kan ikke bare komme her og komme her :o

Jeg synes ikke det er stygt, heller barnslig. Nå har det seg sånn at mannen tenner på det, så eneste stedet jeg har musefletter er når jeg skal "kle" meg opp for han... Går aldri med musefletter ute, men kan gjerne gå med en flette...

Anonym poster: 7e383f86938c9e203acc2ce675551f84

[/quote

Selvfølgelig får du ha akkurat de meningene som passer deg! Herremann, alt folk skal hisse seg opp over..

Det er vel ikke til å stikke under en stol at det er mye nedrakking av andre her inne?

Beklager så mye da :(

Det er ingenting å beklage, jeg vil bare ikke ha det på meg at jeg har rakket ned på noen. Jeg har sagt min mening om en ting, ikke snakket om en bestemt person.

Når det kommer til nedrakking av andre opplever jeg at mange er brutalt ærlige (på godt og vondt).. lett å si hva man vil når man sitter på nettet.. ;)

Høhø, ja da skulle dere ha sett min mor, min datter og jeg her forleden dag - vi var ute og shoppet MED MUSEFLETTER alle tre! Altså ei i sekstiårene, ei under ti og ei i tredveårene.

Nå skal det sies at ingen av oss går med museflettene sånn "rett ut av skallen", men samler håret på hver side og setter i en strikk litt langt nede. Så søtt, atte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...