GĂ„ til innhold

Hater hele verden i dag!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herreguuuuuuud jeg er sÄ forbanna mÞkkalei de helvetes graviditetshormonene!!!!

Jeg har null tÄlmodighet med noen som helst i dag - og blir rasende sint for den minste lille ting.... Hjelper heller ikke at jeg verker absolutt over alt, og blir sliten av bare Ä stÄ oppreist i mer enn fem min om gangen....

Alle gÄr meg pÄ nervene i dag; Min samboer er en jÊvla dust som jeg har lyst Ä klore ut Þynene pÄ, min mor plager livet at meg med masing og innblanding og ringing og gnelling, min sÞnn er en kverulant som skal rette pÄ alt jeg sier og diskutere ALT som blir nevnt, og han har en kommentar pÄ det meste, til og med min datter pÄ 3 Är klarer Ä provosere meg i dag!!!

Skulle Þnske jeg kunne bare sende hele familien ut i verdensrommet, i bane rundt jorda - sÄ jeg slapp Ä forholde meg til noen som helst akkurat nÄ......

:angry: :angry:

:angry:

:angry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ikke noe gÞy med sÄnne dager!! Men det hjelper Ä fÄ blÄst ut litt steam.. Hvordan gÄr det med dine rastlÞse bein?

Mener jeg leste i en annen trÄd at du hadde hatt akupunktur?

Det hjelper jo ikke akkurat pÄ humÞret med sÞvnlÞse netter.

Her har jeg ogsÄ slitt litt med hormoner og vÊrt trÞtt som en dupp i dag, har heldigvis hatt det meste av dagen for meg selv, mann og barn har vÊrt pÄ farten.

Gjest Trulte med to smÄ
Skrevet

Huffda! HĂžres ikke godt ut nei!

Jeg har vÊrt sÄ strÄlende fornÞyd fordi jeg ikke har vÊrt syk en enste gang i dette svangerskapet. "skrÞt" til ei venninne her om dagen om nettopp dette for jeg syns jeg var sÄ heldig Ä slippe unna bÄde det ene og det andre...

SĂ„ har jeg da blitt veldig forkjĂžlet, nesen renner, luktesansen er vekk og jeg verker litt i kroppen. :(

Sover dÄrligere da og JA da blir man utmattet.

Jeg kan egentlig ikke klage sÄ mye, men jeg merker det blir en ekstra pÄkjenning Ä bli sylte forkjÞlet som hÞygravid.

Hadde litt feber i gÄr, men den har gitt seg og nÄ vil jeg bare blir frisk igjen!!

HÄper dagen din blir bedre i morgen! :)

Skrevet

Huff, ikke noe gÞy med sÄnne dager!! Men det hjelper Ä fÄ blÄst ut litt steam.. Hvordan gÄr det med dine rastlÞse bein?

Her har jeg ogsÄ slitt litt med hormoner og vÊrt trÞtt som en dupp i dag, har heldigvis hatt det meste av dagen for meg selv, mann og barn har vÊrt pÄ farten.

Etter jeg prÞvde akupunktur sÄ har jeg fÄtt sovet et par netter, sÄ det hjalp litt! FÄr god oppfÞlging pÄ fÞden ogsÄ nÄ, sÄ ks blir kanskje satt en uke tidligere enn planlagt, og bare Ä vite det hjelper pÄ! Takk som spÞr :-)

Ja regner med jeg ikke er alene om Ä vÊre hormonell ;-) Godt Ä fÄ dagen alene da! GjÞr seg med litt alenetid nÄr man ikke er pÄ topp :-)

Skrevet

Huffda! HĂžres ikke godt ut nei!

Jeg har vÊrt sÄ strÄlende fornÞyd fordi jeg ikke har vÊrt syk en enste gang i dette svangerskapet. "skrÞt" til ei venninne her om dagen om nettopp dette for jeg syns jeg var sÄ heldig Ä slippe unna bÄde det ene og det andre...

SĂ„ har jeg da blitt veldig forkjĂžlet, nesen renner, luktesansen er vekk og jeg verker litt i kroppen. :(

Sover dÄrligere da og JA da blir man utmattet.

Jeg kan egentlig ikke klage sÄ mye, men jeg merker det blir en ekstra pÄkjenning Ä bli sylte forkjÞlet som hÞygravid.

Hadde litt feber i gÄr, men den har gitt seg og nÄ vil jeg bare blir frisk igjen!!

HÄper dagen din blir bedre i morgen! :)

Takk Lykke, og god bedring til deg! Sykdom i tillegg til graviditet kan tÊre pÄ kreftene, sÄ hÄper du kommer deg fort :-)

Skrevet

Etter jeg prÞvde akupunktur sÄ har jeg fÄtt sovet et par netter, sÄ det hjalp litt! FÄr god oppfÞlging pÄ fÞden ogsÄ nÄ, sÄ ks blir kanskje satt en uke tidligere enn planlagt, og bare Ä vite det hjelper pÄ! Takk som spÞr :-)

Ja regner med jeg ikke er alene om Ä vÊre hormonell ;-) Godt Ä fÄ dagen alene da! GjÞr seg med litt alenetid nÄr man ikke er pÄ topp :-)

Spennende med akupunktur da! Godt man finner noe som kan hjelpe litt pÄ! Har du lenge igjen til termin?

Vi fÄr satse pÄ en fin uke uten for mye krÞll med hormoner og rastlÞse bein :)

Skrevet

Har det skremmende likt deg!!! Hissig og utÄlmodig som bare det, min sÞnn pÄ snart 3 Är virker som verdens vanskeligste unge, han gjÞr stikk motsatt av alt jeg sier og gjÞr meg rasende. Min samboer har fÄtt sin dose kjeft i dag, og min datter pÄ 13 har en kommentar til alt jeg sier og gjÞr, og jeg vil vare ha fred og ro!!!! SÞvnlÞse netter pga rastlÞse bein, kramper i beina, forferdelig vond rygg og et bekken jeg kunne klart meg uten!!!! Jeg vil ha fred og ro, bare vÊre meg selv en stund, gjÞre det JEG vil og orker, sÄ kan de andre heller dra pÄ ferie og gjÞre som de vil!!!!

Skrevet

Jeg sitter her og ler, og tenker at jeg kunne skrevet det samme pÄ fredagskvelden. Var ikke sÄ veldig mange som stod hÞyt i kurs da ;)

Det fine er at vi vet hva det kommer av, og at det er en ende pÄ "eventyret". I mellomtiden sÄ er det jammen bra vi har denne siden, for om vi ikke kan hjelpe sÄ kan vi iallefall forstÄ hverandre ;) Vi forlanger jo egentlig ikke mer eller hva? :D

Skrevet

Spennende med akupunktur da! Godt man finner noe som kan hjelpe litt pÄ! Har du lenge igjen til termin?

Vi fÄr satse pÄ en fin uke uten for mye krÞll med hormoner og rastlÞse bein :)

Takk for det :-) Blir planlagt ks mellom 11-17 juli - lenge nok synes jeg ;-)

Skrevet

Har det skremmende likt deg!!! Hissig og utÄlmodig som bare det, min sÞnn pÄ snart 3 Är virker som verdens vanskeligste unge, han gjÞr stikk motsatt av alt jeg sier og gjÞr meg rasende. Min samboer har fÄtt sin dose kjeft i dag, og min datter pÄ 13 har en kommentar til alt jeg sier og gjÞr, og jeg vil vare ha fred og ro!!!! SÞvnlÞse netter pga rastlÞse bein, kramper i beina, forferdelig vond rygg og et bekken jeg kunne klart meg uten!!!! Jeg vil ha fred og ro, bare vÊre meg selv en stund, gjÞre det JEG vil og orker, sÄ kan de andre heller dra pÄ ferie og gjÞre som de vil!!!!

Amen :-)

Skrevet

Jeg sitter her og ler, og tenker at jeg kunne skrevet det samme pÄ fredagskvelden. Var ikke sÄ veldig mange som stod hÞyt i kurs da ;)

Det fine er at vi vet hva det kommer av, og at det er en ende pÄ "eventyret". I mellomtiden sÄ er det jammen bra vi har denne siden, for om vi ikke kan hjelpe sÄ kan vi iallefall forstÄ hverandre ;) Vi forlanger jo egentlig ikke mer eller hva? :D

Enig! Utrolig godt Ă„ kunne bruke dette forumet til utslipp av frustrasjon og deling av gleder og sorger :-)

Skrevet

Jeg Ă„ jeg Ă„.

Men jeg ville heller valgt Ä sende meg selv ut i verdensrommet for ei stund jeg da. Med ei god bok og iskald drikke i massevis feks. Eller bare fÄ sove i fred, akkurat sÄ lenge jeg vil!

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...