Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt noen? Kan anbefalle eller fraråde noen? Helst ikke superdyre, men komfortable! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte Skofus med lukket tå til 299,-. Virker som han er fornøyd med dem. :)

Skrevet

Vi kjøpte noen kjempelette, fine fra ecco. 499 kr. Justerbar bak hælen også :)

Gjest stårma
Skrevet

Anbefaler sandaler fra ecco. Uten tvil! Det som er viktig når du kjøper sandaler til de små, synes jeg, er at tuppen på sandalen må være lukket. Ecco sine er det, så da blir tærne beskyttet fra skrubbsår ol. Jeg liker også at de har fast hel kappe, litt støtte rundt ankelen bak helen, ikke bare en tynn justerbar stropp.

Skrevet

Jeg er enig i at Ecco er bra. Jeg kjøpte et par på tilbud til 300kr her om dagen.

Skrevet

Vi kjøpte sandaler fra Ponny eller hva det heter, de var med åpen tå. Men jeg gir opp å finne noen med tåbeskytter. Hun har for bred fot, og risten er så høy at borrelåsen alltid blir for kort, og sandalen sitter stramt oppå. Hvorfor lager de ikke borrelåsen lang nok?? Argh! Men sandalene vi endte med er fine de altså, med blinkelys og greier, så frøkna er fornøyd :)

Skrevet

Vi å har sånne åpne sandaler fra ponny og er fornøyd med dem, må jo ha sokker i uansett ;) barna mine får ikke gå sko/sandaler uten å ha på sokker. . Gjør heller ikke det selv. Å grunnen er at gjør man det kan man få store sår/brannskader på beina. .. noe største jenta mi fikk for to år siden så hun har lært ;) når man blir svett og varm når man går så gnisser jo skoa/sandalene på beina, å man får alltids noen sandkorn osv.. jenta mi fikk store blemmer/brannsår å klarte ikke å ha på sko på flere dager. . Å det var ordentlige gode skinn sandaler!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...