Gå til innhold

Andre som sliter med mye hodepine nå på slutten? (35+5)

Anbefalte innlegg

Har siste uken slitt veldig med intens hodepine, og får nesten ikke sove om natten pga dette. Er i tillegg veldig svimmel. Pleier stort sett gå greit på dagtid, men blir helt slått ut på ettermiddag/kveld :/ Skal til jordmor på torsdag, men vurderer å enten kontakte henne eller lege i morgen om et blir likt i dag også. Andre som har hatt det slik? Er litt bekymret for svangerskapsforgiftning, men har hele tiden hatt veldig lavt blodtrykk(målte sist for 3 uker siden)

Fortsetter under...

Ånei! Sleit så vanvittig med hodepine/migrene fra uke 15-19. Håper virkelig ikke det kommer tilbake på slutten! Er 29 +2 nå.... Uff, stakkars deg! Pass på å drikke masse og prøve å slappe av! Ville kanskje kontaktet lege/jordmor for å få sjekket blodtrykk o.l. i tilfelle svangerskapsforgiftning, men burde jo være greit siden du har sjekket det regelmessig :/

Svangerskapsforgiftning kan komme plutselig, og 3 uker siden sist måling er ikke særlig nylig.

Så du burde absolutt få det sjekket opp - i tilfelle det skulle vise seg å være forgiftning..

Har du ødemer? Har heldigvis ikke slitt med hodepine selv, hater hodepine. Bortsett fra 5 dager i vinter, men det var som resultat av at jeg sov på sofaen i mangel av seng :P Vondeste jeg har opplevd i graviditeten hittil.

Har prøvd å slappe av og drikker mye vann, men er akuratt likt i dag, og begynner å bli verre nå utover kvelden igjen:/ Ja har en del vann i beina, men ikke så mye i hendene.. Men kan jo være stress og. Men har bestemt meg for å ringe føden å høre nå, om de eventuelt kan måle blodtrykket bare, eller om det er greit jeg venter til legekontoret åpner i morgen tidlig..Hater å mase, men er jo bedre å ta en tlf for mye enn for lite :) Hodepine er ikke noe særlig nei! ;)

Er 32+3 i dag og våknet med skikkelig migrene. Nummenhet i venstre arm og halve ansiktet. Tatt løpende paracet og prøvd å sove. Så har endelig klart å flytte meg ut til sofaen. Hele dagen ødelagt :( skal på kontroll til jordmor i morgen. Så skal høre med henne hva hun sier.

Annonse

Har prøvd å slappe av og drikker mye vann, men er akuratt likt i dag, og begynner å bli verre nå utover kvelden igjen:/ Ja har en del vann i beina, men ikke så mye i hendene.. Men kan jo være stress og. Men har bestemt meg for å ringe føden å høre nå, om de eventuelt kan måle blodtrykket bare, eller om det er greit jeg venter til legekontoret åpner i morgen tidlig..Hater å mase, men er jo bedre å ta en tlf for mye enn for lite :) Hodepine er ikke noe særlig nei! ;)

Hvordan gikk det? Fikk du sjekka med føden? :)

Ja ringte føden på søndagskvelden, de ba meg vente til fastlegen åpnet mandagsmorgen. Fikk komme raskt til å kontrollert både blodtrykk og urinprøve der, begge deler var i orden så er heldigvis ikke svangerskapsforgiftning :) Men har nå hodepine for 6 dagen på rad:/ Skal til jordmor på torsdag så håper hun har noen gode råd til hva jeg kan gjøre..

Var det migrene anfall du hadde Thie88?

Ja skikkelig migrene anfall. Helt fin i dag heldigvis. Hadde kontroll hos jordmor i går så fikk tatt blodtrykk og urin og alt var bra. :) hun trodde kroppen er i litt ubalanse nå. Så derfor jeg fikk skikkelig migrene igjen. Har hatt mye kynnere og går med hsrd mage heletiden. Så har fått beskjed om at han kan komme litt tidligere enn forventet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...